Індустрія блокчейн-ігор опинилася в складній ситуації через відсутність нового капіталу. Згідно з твердженнями Теодора Аграната, директора Web3-напрямку Gunzilla Games, у цю сферу не надходять свіжі інвестиції. Він зазначив, що «гроші просто переходять з одного проєкту в інший», що робить ситуацію схожою на «гру в музичні стільці».
Про це розповідає ProIT
Агранат підкреслив, що існуючі кошти перерозподіляються між різними проектами, створюючи ілюзію активності, але без реального зростання. За даними аналітичної платформи DappRadar, у січні 2025 року фінансування блокчейн-ігор впало до $16 млн, що на 92% менше в порівнянні з груднем 2024 року, коли цей показник складав $222 млн.
Зниження кількості активних користувачів
Крім того, кількість унікальних активних гаманців у блокчейн-іграх зменшилася з 10 млн до 7,5 млн за рік. Агранат також зазначив, що близько 70% активності в першому кварталі 2024 року забезпечували кампанії з Ethereum та програми фармінгу, що ставить під сумнів справжній інтерес до ігор.
Проблема лояльності користувачів
Відсутність лояльності серед користувачів також є серйозною проблемою. Агранат зауважив, що багато людей створюють кілька криптогаманців для збору аірдропів, після чого швидко переходять до нових проектів у пошуках вигоди. Він вважає, що цей підхід не сприяє тривалому розвитку екосистеми, оскільки ці особи є спекулянтами, які прагнуть швидкого прибутку.
Для покращення ситуації, Агранат закликав індустрію блокчейн-ігор зосередитися на підвищенні якості ігрового процесу, а не на спекулятивних механіках. Цю думку підтримують й інші експерти, зокрема співзасновник Pixelverse Корі Леон, який раніше зазначав, що блокчейн-ігри часто не відповідають очікуванням, незважаючи на значні інвестиції та активну спільноту.
«Ці люди в багатьох випадках є просто спекулянтами, які бажають отримати прибуток від інвестицій»
Наразі інвестиції в блокчейн-ігри залишаються під контролем лише кількох великих гравців, і ситуація потребує термінових змін.