Компанія Alphabet (NASDAQ: GOOGL) (NASDAQ: GOOG) привернула увагу наприкінці 2024 року, коли її генеральний директор Сундар Пічаї закликав співробітників підготуватися до важливого, але складного 2025 року. Незважаючи на виклики, що чекають на компанію, це може стати основою для успішного року її акцій.
Про це розповідає ProIT
2025 рік як вирішальний момент для Alphabet
На зустрічі в головному офісі в Маунтін-В’ю, Каліфорнія, Пічаї пояснив, чому 2025 рік стане критично важливим для Alphabet. Він зазначив, що ставки надзвичайно високі у сфері штучного інтелекту (ШІ) і що компанія повинна діяти швидше. Він охарактеризував цей момент як руйнівний і підкреслив необхідність використання ШІ для вирішення реальних проблем.
Пічаї також визнав, що компанія стикається з регуляторним тиском. У 2024 році Alphabet програла справу про антимонопольне законодавство, ініційовану Міністерством юстиції США, яке винесло рішення про монополію у сфері пошуку. Як наслідок, міністерство попросило суд зобов’язати компанію відмовитися від свого браузера Chrome та, можливо, операційної системи Android, а також поділитися даними користувачів і рекламодавців. Крім того, Міністерство юстиції завершило ще одну справу проти компанії за домінування у сфері онлайн-реклами, а Великобританія також висловила свої заперечення щодо практик реклами Alphabet.
Фокус на інноваціях у сфері ШІ
Пічаї, однак, зазначив, що ці виклики є частиною діяльності великої компанії, і що вона не повинна відволікатися від основного фокусу. Цей фокус у 2025 році буде чітко спрямований на ШІ. Генеральний директор продемонстрував графік, що показує, як їхня велика мовна модель Gemini 1.5 поки що випереджає конкурентів, включаючи ChatGPT, прогнозуючи, що буде багато суперечок щодо того, яка модель є найкращою.
Аби підтвердити свою позицію на ринку, Alphabet вже домоглася значних успіхів у сфері відео ШІ. Її генератор відео Veo 2 отримав високі оцінки і вважається значно кращим за генератор відео Sora від OpenAI, який вийшов всього за кілька тижнів до Veo 2. Veo 2 був навчений на базі відеоплатформи YouTube від Alphabet, що може пояснити його переваги.
Генерація Gemini 2.0 – найновіша велика мовна модель ШІ від Alphabet – буде інтегрована у всі продукти компанії в 2025 році. Alphabet також має намір активніше просувати свій додаток Gemini, який поки що не є таким популярним, як ChatGPT. Хоча компанія спостерігає позитивну динаміку за останні кілька місяців, їй ще потрібно надолужити згаяне, адже ChatGPT став синонімом ШІ після свого виходу на ринок кілька років тому. Пічаї зазначив: “Збільшення масштабу Gemini на споживчому ринку стане нашим найбільшим завданням наступного року.”