До Дня святого Валентина месенджер Telegram випустив дев’ять нових колекцій подарунків. Користувачі мають можливість перетворювати частину з них на NFT на блокчейні TON, що дозволяє їм торгувати цими цифровими активами за межами платформи. У результаті продажу подарунків компанія отримала вражаючий дохід у розмірі $1,85 млрд всього за одну годину.
Про це розповідає ProIT
Анонс та продаж нових подарунків
14 лютого 2025 року засновник Telegram Павел Дуров у своєму каналі Du Rove’s Channel оголосив про запуск серії нових подарунків, запит на які виник у користувачів протягом останніх п’яти тижнів. Цей крок приніс компанії загальний дохід у розмірі $1,85 млрд за годину. Розробники додали дев’ять лімітованих подарунків, з яких чотири можна було миттєво перетворювати на унікальні колекційні екземпляри.
Успіх продажів
Функція надсилання подарунків стала доступною у Telegram на початку жовтня 2024 року. Користувачі можуть конвертувати подарунки у NFT на блокчейні TON, щоб виставляти їх на аукціон та торгувати ними. Після запуску нових подарунків одна з колекцій була розпродана за шість хвилин. За кожне з 2 000 сердець користувачі сплатили понад $200, що принесло компанії дохід у $400 000.
Продаж серії з 15 000 «сумок з трофеями», кожна з яких коштувала близько $50, зайняв 24 хвилини і приніс Telegram $750 000. За словами Дурова, «Після випуску вони [«сумки з трофеями»] перетворюються на шалено красиві витвори мистецтва».
Крім того, за одну годину компанія продала 35 000 подарунків у вигляді каблучок для пропозицій. Вартість однієї становила $20, що дало суму продажів у $700 000. Також варто зазначити, що нещодавно месенджер уклав угоду з платформою TON про співпрацю, що передбачає обов’язкове переведення мінізастосунків на базі Telegram на цей блокчейн.