Alphabet, материнська компанія Google, під кінець 2024 року потрапила в центр уваги після того, як її генеральний директор Сундар Пічаї попередив співробітників про важливість 2025 року. Хоча цей рік обіцяє бути складним для компанії, це може створити основу для зміцнення позицій її акцій.
Про це розповідає ProIT
Пічаї чітко окреслив перспективи на 2025 рік, наголошуючи, що це буде критичний період для компанії, особливо в контексті штучного інтелекту (ШІ). Він підкреслив, що Alphabet повинна швидко адаптуватися до змін і використовувати ШІ для вирішення реальних проблем.
Регуляторний тиск та інновації в ШІ
Пічаї також згадав про регуляторний тиск, з яким зіштовхнулася компанія. У 2024 році Alphabet програла антимонопольний судовий процес, ініційований Міністерством юстиції США, яке звинуватило компанію в монополії на ринку пошуку. Як наслідок, було рекомендовано розділити деякі її сервіси, зокрема браузер Chrome. Крім того, компанія зазнала критики й з боку Великобританії через свою рекламну діяльність.
Попри це, Пічаї наголосив, що компанія повинна зосередитись на своїх ключових цілях, зокрема на впровадженні ШІ. Він показав графік, який демонструє переваги їхньої мовної моделі Gemini 1.5 перед конкурентами, такими як ChatGPT.
Переваги в сфері відео ШІ
Alphabet вже здобула значний успіх у сфері відео ШІ. Її генератор відео Veo 2 отримав високі оцінки та вважається значно кращим за конкурента OpenAI’s Sora. Це досягнення пов’язується з навчанням на платформі YouTube.
В 2025 році Gemini 2.0, нове покоління ШІ-моделі, буде інтегровано в продукти компанії. Alphabet планує активно просувати свій додаток Gemini, який поступається популярністю ChatGPT. Зусилля компанії спрямовані на масштабування Gemini у сегменті споживачів, адже ChatGPT вже став синонімом ШІ.