Головна ІТ-бізнес Ігрова індустрія 2024: EA Sports FC 25 лідирує в рейтингах продажів

Ігрова індустрія 2024: EA Sports FC 25 лідирує в рейтингах продажів

Аналітичне видання GamesIndustry.biz надало повний звіт про стан відеоігрової індустрії у 2024 році, на підставі оцінок провідних дослідницьких компаній, таких як Newzoo, Circana, Nielsen GfK, Sensor Tower та Famitsu. За цими даними, світовий ринок відеоігор зріс на 0,2% порівняно з минулим роком, досягши $184,3 мільярда.

Про це розповідає ProIT

Основну частину доходів у галузі приносять мобільні ігри, які складають 50% загального прибутку. Консольні ігри займають 27% ринку, а комп’ютерні ігри — 23%. Цифрова дистрибуція набирає популярності, витісняючи фізичні копії, частка яких становить лише 16% від загальних продажів консольних ігор.

Ринок мобільних ігор та провідні видавці

Серед ринків мобільних ігор лідирують США, за якими йдуть Японія та Китай. Найуспішнішими видавцями цього сегмента є Tencent, miHoYo та NetEase.

Топові ігри та видавці

У Великій Британії найпопулярнішою грою стала EA Sports FC 25, тоді як у США лідирує EA Sports College Football 25. Японія відзначилася популярністю гри The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.

Серед найбільш прибуткових видавців першістю володіє Tencent з доходом 8,2 мільярди доларів. За нею слідують Scopely, Activision Blizzard та інші.

До найзгадуваніших ігор у медіа належать Fortnite, Helldivers 2 та Palworld. Серед компаній у ЗМІ найбільше згадок отримали Xbox, PlayStation та Nintendo.

Найпопулярнішим трейлером став ролик, що зібрав 129 мільйонів переглядів.

Підсумовуючи, 2024 рік підтвердив стійку тенденцію до зростання цифрового продажу та мобільних ігор, зміцнюючи їх позиції як основних рушіїв галузі.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.