Гравець, що відзначився на Reddit під ніком jerubedo, виявив несподіване рішення для покращення продуктивності ігор, поєднавши NVIDIA RTX 3050 з потужною RTX 5090. Це рішення стало відповіддю на проблеми з відмовою від PhysX 32-біт у новій лінійці RTX 50, що призводило до суттєвих зниження кадрів у деяких іграх.
Про це розповідає ProIT
jerubedo придбав RTX 3050 спеціально для відтворення PhysX у старих іграх, що він іноді запускає. У системі RTX 5090 виконувала роль основної відеокарти, тоді як RTX 3050 стала додатковим прискорювачем. Як зазначає гравець, компактні розміри RTX 3050 і її споживання лише 75 Вт дозволили уникнути захаращення системного блоку зайвими кабелями живлення. Модель SFF від Zotac також має розміри, що не заважають повітряному охолодженню RTX 5090.
Вражаючі результати в іграх
Результати тестування вражають: у грі Mafia II Classic гравець досяг 157,1 FPS на максимальних налаштуваннях, порівняно із всього 28,8 FPS лише з RTX 5090. У Batman Arkham Asylum без підключення RTX 3050 частота кадрів становила 61 FPS, але з нею зросла до 390 FPS, що свідчить про суттєве покращення. У Borderlands 2 без RTX 3050 PhysX не вдалося ввімкнути, тоді як з її додаванням гра показала 122 FPS.
Гра Assassin’s Creed IV: Black Flag не підтримувала PhysX у жодному режимі, демонструючи лише 62 FPS. В Mirror’s Edge, після розбиття вікон, частота кадрів упала до 12 FPS, але використання RTX 3050 дозволило досягти 171 FPS.
Проблеми з новими іграми та майбутні тести
Однак, RTX 3050 не змогла продемонструвати свою продуктивність у новіших іграх з PhysX 64-біт, оскільки ігри автоматично перенаправляли навантаження на RTX 5090. Користувач вважає це помилкою та має намір перевірити, чи відчує різницю між запуском PhysX на RTX 5090 та її розподілом через RTX 3050 на більш сучасних іграх.
Додатково, на YouTube опубліковані тести, що демонструють різницю в продуктивності між відеокартами, зокрема, що GeForce GTX 980 Ti в деяких випадках перевищує продуктивність RTX 5090. Ще одне питання, що виникає, це те, що деякі RTX 5070 Ti показують на 12% меншу продуктивність через відсутність блоків ROP, що було підтверджено NVIDIA, яка рекомендує звертатися за заміною.