Perplexity, стартап у сфері штучного інтелекту, який розвиває пошукову платформу з функціями розмовної взаємодії та виступає конкурентом Google, залучив $200 млн нових інвестицій. За даними джерел, оцінка компанії сягнула $20 млрд.
Про це розповідає ProIT
Зростання фінансування та доходів Perplexity
Згідно з аналітичними даними PitchBook, від часу заснування три роки тому, Perplexity загалом залучила вже $1,5 млрд інвестицій. Останній раунд фінансування відбувся лише через два місяці після попереднього, коли компанія отримала $100 млн за оцінки у $18 млрд. Повідомляється, що липневий раунд був продовженням попереднього фінансування, в межах якого компанія залучила $500 млн при оцінці $14 млрд. Тоді основним інвестором виступила компанія Accel.
Поки що невідомо, хто саме очолив останній інвестиційний раунд. Представники Perplexity наразі не прокоментували новину про нові вкладення.
Perplexity кидає виклик пошуковій гегемонії Google
Поточна фінансова підтримка надходить на тлі активної конкуренції Perplexity із Google у сфері пошуку. У серпні компанія запропонувала купити браузер Chrome у Google за $34,5 млрд — це стало реакцією на пропозицію Міністерства юстиції США, яке звинуватило Google у недобросовісній конкуренції та рекомендувало продаж браузера. Однак на початку вересня федеральний суддя вирішив, що Google не зобов’язана продавати свій пошуковий бізнес, і компанія збереже контроль над Chrome.
За оцінками джерел, річний регулярний дохід (annual recurring revenue, ARR) Perplexity наближається до $200 млн. Ще минулого місяця керівник комунікацій Perplexity повідомляв, що цей показник перевищує $150 млн.
Perplexity, the AI-powered search startup that compete with Google by providing conversational answers to user queries, has secured $200 million in new capital at a $20 billion valuation, The Information reported.