Платформа для генерації та редагування відео D-ID оголосила про придбання берлінського B2B-стартапу Simpleshow, який спеціалізується на створенні відео для корпоративного сегмента. Фінансові деталі угоди не розголошуються.
Про це розповідає ProIT
Об’єднання платформ та зміцнення позицій на ринку
Після завершення угоди продукт Simpleshow функціонуватиме під брендом D-ID, а згодом обидві платформи будуть об’єднані. Як зазначив генеральний директор D-ID Гіл Перрі, компанії вбачають синергію між своїми командами та розробками, що дозволить пришвидшити завоювання значної частки ринку корпоративних відео з використанням аватарів.
“Simpleshow initially approached us for a strategic partnership. We saw that there was synergy between management teams and products,” said Perry. “We felt that we needed to increase our speed in capturing a large [part of the enterprise avatar video] market. We thought acquiring Simpleshow would give us the necessary boost in that”.
Simpleshow, заснована у 2008 році, залучила понад 20 мільйонів доларів інвестицій, згідно з даними Crunchbase. Стартап має офіси у Берліні, Люксембурзі, Лондоні, Маямі, Сінгапурі, Гонконзі та Токіо. Після злиття компанія сконцентрує свої офіси у Берліні, Тель-Авіві та США. Загалом у новоствореній структурі буде працювати 140 співробітників.
Майбутнє відео з цифровими аватарами для бізнесу
Керівники обох компаній наголошують на перспективності розвитку цифрових аватарів для різноманітних відео, зокрема навчальних, маркетингових і презентаційних. D-ID вже пропонує клієнтам набір інтерактивних аватарів, що працюють на основі штучного інтелекту.
Генеральний директор Simpleshow Карстен Берс підкреслив, що понад десять років тому компанія переважно виконувала роль агентства, створюючи відео для бізнесу. Згодом для масштабування та виходу на міжнародні ринки було розроблено SaaS-платформу, а у 2017 році запущено власний інструмент перетворення тексту у відео.
За останні роки, у зв’язку із зростанням значущості штучного інтелекту, компанія розглядала можливість партнерства з іншими гравцями ринку, зокрема Sythesia, і зрештою погодилася на придбання D-ID.
Окрім технологічних рішень, Simpleshow передає D-ID понад 1 500 корпоративних клієнтів, серед яких такі відомі компанії, як Adobe, Airbus, Microsoft, Bayer, HP, T-Mobile, McDonald’s, eBay та Deutsche Bank. Це суттєво підсилює позиції D-ID та наближає компанію до прибутковості.
У подальших планах D-ID — розробка інтерактивних навчальних відео, де користувачі зможуть взаємодіяти з аватаром: ставити питання або проходити тести під час перегляду.
На ринку корпоративних відео з цифровими аватарами D-ID стикається з конкуренцією з боку таких компаній, як Sythesia та Soul Machine, а також із розробками Google та McKinsey, які також пропонують рішення для використання цифрових аватарів у бізнесі.
D-ID вже залучила 60 мільйонів доларів інвестицій, і має достатнє фінансування для завершення угоди щодо купівлі Simpleshow, хоча точна сума залишається невідомою.