Компанія Spotify повідомила, що можливість направляти своїх користувачів на зовнішні платіжні посилання в додатку для iOS вже позитивно вплинула на продажі. У новому поданому документі на підтримку Epic Games в її правовій боротьбі з Apple щодо зовнішніх платежів, Spotify стверджує, що внутрішні дані показують значне збільшення кількості користувачів iOS, які переходять на платну підписку Premium.
Про це розповідає ProIT
Судове рішення та нові можливості для розробників
Невдовзі після того, як окружний суд США в Північній Каліфорнії прийняв рішення на користь Epic Games щодо зовнішніх платежів, Apple була змушена дозволити розробникам додатків в США направляти своїх клієнтів до інших способів оплати без сплати комісії Apple. Тепер розробники iOS можуть повідомляти своїм користувачам про варіанти веб-оплати та можливі знижки при прямій оплаті.
Spotify стала однією з перших компаній, яка оновила свій додаток для iOS, щоб скористатися новими можливостями. Оновлена версія пояснює клієнтам, скільки коштують підписки, перенаправляє їх на свій веб-сайт для придбання та дозволяє купувати аудіокниги безпосередньо. Результати виявилися переважно позитивними, як зазначила компанія у новому повідомленні.
“Наказ 2025 року створив значні переваги для розробників і, що важливіше, для споживачів”, – йдеться в документі.
Вплив нововведень на підписки та аудіокниги
Spotify зазначила, що її оновлена “Сторінка призначення Premium” в додатку для iOS розповідає безкоштовним користувачам, як перейти на платну підписку, надаючи інформацію про ціни та посилання на сторінку оплати. Після додавання посилання та інформації про ціни компанія зафіксувала миттєвий вплив змін.
Протягом двох тижнів, коли нова сторінка була активною, Spotify стверджує, що рівень конверсії з безкоштовної підписки на Premium залишався “відносно стабільним” на Android, де Spotify вже могла надавати базову інформацію про ціни. У той час як конверсія серед користувачів iOS значно зросла, повідомляє компанія.
“Це яскраво свідчить про те, що зростання стало можливим завдяки тому, що Apple нарешті виконала наказ завдяки наказу 2025 року”, – додала Spotify.
Компанія також повідомила, що почала спостерігати за змінами у продажах аудіокниг всього через три дні після запуску нових продуктів. Spotify не розкрила конкретні цифри, що стосуються збільшення підписок.
Її заява приєдналася до тих, що були подані від Microsoft та інших компаній на підтримку Epic Games, поки Apple намагається оскаржити наказ, який порушив її бізнес у США. Apple не бажає виконувати рішення суду, яке зараз оскаржується, поки всі правові питання не будуть повністю вирішені.
Крім того, компанія намагалася утримати Fortnite від App Store з тієї ж причини, але суддя змусив Apple дозволити гру повернутися в App Store або повернутися до суду, щоб пояснити, чому Apple не виконує рішення. У вівторок Fortnite знову з’явилася в App Store після п’ятирічної перерви.
Справа між Apple та Epic продовжиться в Апеляційному суді США для Дев’ятого округу. Apple подала термінову заяву, щоб повернутися до своєї старої політики, поки триває апеляція, але суд вирішив не задовольняти цю заяву, зазначивши, що колегія суддів дотримуватиметься стандартного графіка розгляду та ухвалить рішення про заяву у “встановлений термін”.