Стартап Alex, який спеціалізується на розробці штучного інтелекту для автоматизації рекрутингових процесів, оголосив про залучення $17 млн інвестицій у раунді Series A. Компанія має на меті оптимізувати процес первинних співбесід для роботодавців у всьому світі.
Про це розповідає ProIT
Як працює AI-рекрутер Alex
Рішення від Alex дозволяє компаніям автоматизувати проведення відео- та телефонних співбесід із кандидатами одразу після подання резюме. За словами співзасновника стартапу Аарона Вана, голосовий ШІ інструмент проводить тисячі співбесід щодня та допомагає кандидатам отримати роботу у провідних компаніях світу, серед яких — представники Fortune 100, фінансові установи, національні мережі ресторанів та великі аудиторські компанії.
“Our thesis is that a 10-minute conversation with you tells me a whole lot more about you than your LinkedIn profile does”, Wang said.
Хоча перелік клієнтів не розкривається, відомо, що серед них — великі корпорації, а також компанії зі сфери фінансів та харчування.
Попит на AI-рекрутерів зростає
Інвестори висловлюють переконання, що використання ШІ для початкового відбору кандидатів стане масовою практикою. Раунд Series A, який очолила Peak XV Partners, також підтримали Y Combinator, Uncorrelated Ventures та декілька директорів з персоналу Fortune 500. Це фінансування стало продовженням попереднього посівного раунду у $3 млн, який очолила 1984 Ventures.
Alex не єдиний гравець на ринку. Серед конкурентів — стартапи HeyMilo, ConverzAI та Ribbon. Ще один приклад — Mercor, який розпочинав як AI-рекрутер, а нині оцінюється в $10 млрд та спеціалізується на маркуванні даних для ШІ.
Довгострокова мета Alex — проводити мільйони співбесід для формування детальних професійних профілів кандидатів, які перевищуватимуть за інформативністю традиційні платформи на кшталт LinkedIn.
Поки що компанія зосереджена на тому, щоб звільнити час рекрутерів для встановлення якісних контактів із потенційними працівниками та ефективної підтримки HR-фахівців у прийнятті рішень.