Міжнародний автовиробник Stellantis, до складу якого входять такі бренди, як Chrysler, Jeep і Ram, оголосив про наміри вкласти 13 мільярдів доларів у модернізацію та розширення своїх виробничих потужностей у США протягом наступних чотирьох років. Ця ініціатива є ключовим елементом нової стратегії розвитку компанії під керівництвом генерального директора Антоніо Філоси.
Про це розповідає ProIT
Нові моделі та відновлення виробництва
У межах інвестицій Stellantis планує розробити та запустити у виробництво п’ять нових моделей автомобілів до 2029 року. Виробничі майданчики в Іллінойсі, Огайо, Мічигані та Індіані отримають значні капіталовкладення. Зокрема, буде відкрито асамблею Belvidere в штаті Іллінойс, що дозволить збільшити випуск популярних моделей Jeep Cherokee та Jeep Compass для американського ринку. Загалом унаслідок цих змін буде створено понад 5 000 нових робочих місць.
Значною відмінністю цієї інвестиційної програми є те, що вона не акцентує увагу на електрифікації, на відміну від попередніх багатомільярдних вкладень у галузі.
Акцент на традиційні та гібридні моделі
Серед п’яти нових моделей лише одна буде електромобілем із розширеним запасом ходу — це транспортний засіб, що поєднує акумулятор із бензиновим генератором. Виробництво цієї моделі стартує на заводі Warren Truck Assembly у Мічигані з 2028 року. Крім того, на цьому підприємстві розпочнеться випуск нового великого позашляховика з бензиновим двигуном.
Інші проєкти включають створення нового покоління Dodge Durango, який вироблятимуть на заводі Detroit Assembly Complex у 2029 році, а також запуск виробництва нового середньорозмірного пікапа на комплексі Toledo Assembly в Огайо. У 2026 році на заводі в Кокомо (Індіана) стартує виробництво абсолютно нового чотирициліндрового двигуна GMET4 EVO.
За словами генерального директора Stellantis Антоніо Філоси, ці інвестиції сприятимуть зростанню компанії, посилять її виробничі позиції та створять нові робочі місця для американців.
“Accelerating growth in the U.S. has been a top priority since my first day. Success in America is not just good for Stellantis in the U.S. — it makes us stronger everywhere,” Filosa said in a statement.
Упродовж останнього року Stellantis скоригувала свої плани щодо електрифікації на ринку США. У вересні компанія повідомила, що більше не розглядатиме електрифіковану версію Jeep Gladiator у своїй лінійці, а раніше скасувала ідею виробництва повністю електричного пікапа повнорозмірного класу. Водночас Stellantis все ще планує випускати Ram 1500 REV із розширеним запасом ходу, який раніше був відомий під назвою Ramcharger.