Головна ІТ-бізнес Twitter / X подешевшав на 80% з часів, коли за нього «взявся» Ілон Маск

Twitter / X подешевшав на 80% з часів, коли за нього «взявся» Ілон Маск

by host

У 2022 році Ілон Маск придбав Twitter за шалені $44 млрд, розпочавши епопею з перетворення мережі на новий сервіс із «свободою слова» під назвою X.

Водночас не всі зусилля з перезапуску Twitter видались успішними: деякі нові функції працювали з помилками, а запуск нової передплати спричинив у соцмережі набіги фейків та тролів. Та й самі заяви мільярдера, які досить часто були доволі суперечливими, не прийшлись до вподоби багатьом рекламодавцям — торік з Twitter пішли Apple та Disney (Маск їх потім звинуватив у навмисному бойкоті й послав «до біса» — це у більш пристойному перекладі).

Відобразились усі ці події й на заробітках і зокрема вартості компанії — якщо зважати на початкову оцінку у $44 млрд, які Маск віддав під час придбання, то нині вона впала на катастрофічні 79%, зважаючи на останні дані Fidelity (через TechCrunch).

Fidelity Investments — це американська холдингова компанія, що надає фінансові послуги й допомагала Маску у придбанні Twitter (наразі свою частку в соцмережі вона оцінює приблизно у $4,19 млн).

Для контексту: початково Fidelity інвестувала у Twitter $19,66 млн (через Blue Chip Fund), а на початку серпня оцінювала свої акції в X приблизно у $5,5 млн. Нинішнє зниження на 78,7% означає, що компанія нині оцінює X приблизно в $9,4 мільярда.

Ілон Маск пригрозив «запліднити» Тейлор Свіфт — після того, як співачка підтримала Камалу Гарріс

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.