Головна ІТ-бізнес Uber розширює B2B логістику в Індії через державну платформу

Uber розширює B2B логістику в Індії через державну платформу

Компанія Uber розпочинає активну діяльність на індійському ринку B2B логістики, уклавши нову партнерську угоду з неприбутковою організацією, підтримуваною урядом, яка має на меті розширити цифрову торгівлю в Південній Азії та зменшити домінування таких гігантів, як Amazon і Flipkart.

Про це розповідає ProIT

В понеділок, ініціатор послуг із виклику таксі оголосив про запуск своїх B2B логістичних послуг через Open Network for Digital Commerce (ONDC), що дозволить бізнесам доступати логістичні рішення через мережу з 1,4 мільйона водіїв Uber. Конкретний термін запуску послуги поки що не розкрито. Спочатку нова послуга охоплюватиме доставку їжі для підприємств, що працюють у відкритій мережі, але планується її розширення на сфери електронної комерції, продуктів харчування, аптек та навіть медичних послуг.

Конкуренція та стратегії

Завдяки новому кроку Uber стане постачальником логістичних послуг в рамках ONDC, конкуруючи з такими компаніями, як Shiprocket, Shadowfax, Porter та Loadshare. Запроваджена послуга працюватиме за принципом білого ярлика і буде аналогічна Uber Direct, запущеній в США у 2020 році, але обмежуватиметься підприємствами, які є частиною мережі ONDC.

Розширення Uber в секторі B2B логістики в Індії стало наступним кроком після запуску сервісу Courier XL у Делі та Мумбаї, що дозволяє користувачам доставляти великогабаритні вантажі вагою до 750 кг, обираючи автомобілі з трьох- та чотирьохколісними платформами. Компанія також вже давно пропонує послуги доставки звичайних пакетів на двоколісних транспортних засобах.

Перспективи ринку

Очікується, що індійський ринок логістики зросте на 49% до 13,4 трильйона індійських рупій (157 мільярдів доларів США) до фінансового року 2028, що є значним зростанням порівняно з 9 трильйонами рупій (105 мільярдів доларів США) у 2023 році, згідно з даними Motilal Oswal. Цей крок допоможе Uber забезпечити ще один бізнес-кейс в Індії, де компанія вже зафіксувала зростання операційних доходів на 41,1% в річному численні, досягнувши 439 мільйонів доларів у минулому році.

Однак Uber стикається з посиленням конкуренції на індійському ринку таксі від місцевих гравців, серед яких нові компанії, такі як Rapido та Namma Yatri. Диверсифікація в нові сфери, такі як логістика, має допомогти компанії з Сан-Франциско зберегти важливість Індії як ринку.

На фоні розширення B2B логістики, Uber також запровадила функцію купівлі квитків на метро через свій додаток, що підтримується ONDC. Першими доступними є квитки на метро в Делі, з подальшим запуском у трьох інших містах Індії пізніше цього року.

ONDC, заснована в 2021 році, має на меті сприяти цифровій торгівлі та допомогти малим роздрібним продавцям вийти в онлайні. Хоча ініціатива спрямована на відтворення успіху єдиного платіжного інтерфейсу, вона зіткнулася з труднощами в залученні великих гравців індустрії.

«Початок співпраці Uber у сфері метро та логістики відкриває нові можливості — від безперебійних мультимодальних подорожей до уніфікації фрагментованої екосистеми логістики», — висловився Вібгор Джейн, виконуючий обов’язки CEO та COO ONDC.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.