Також ІТ-галузь за цей самий час сплатила ₴68+ млрд податків.
Асоціація ІТ Ukraine спільно із Mind та за підтримки Мінцифри провела дослідження «Де ІТ на війні», в якому взяли участь 150+ респондентів — ІТ-компаній, ІТ-кластерів, профільних асоціацій та організацій, благодійних фондів, EdTech-курсів, державних структур і недержавних проєктів. У звіті відображено 7 категорій допомоги — від донатів і соціальних ініціатив до податків та нових технологічних продуктів.
Загалом з початку повномасштабного вторгнення українська ІТ-галузь сплатила ₴68+ млрд податків та задонатила на ЗСУ близько ₴39 млрд.
Із загальної суми ₴31,3 млрд надходили від імені компаній, тоді як ₴7,45 млрд — безпосередньо від співробітників. У середньому — це близько 900 грн на місяць з одного українського айтівця.
Загалом 9 з 10 опитаних IT-компаній підтримують ЗСУ: йдеться про 100+ проєктів з підтримки окремих підрозділів. Також айтівці беруть активну участь в соціальних та благодійних проєктах, на які спрямували близько ₴2,43 млрд за часи повномасштабної війни.
70% великих IT-компаній мають у складі співробітників, які долучились до кібервійська. Для порівняння кількість хакерських атак на ворога торік збільшилась на 16% у порівнянні з 2022 роком. Щодо діяльності безпосередньо IT-армії, то в операціях залучено близько 10 000 фахівців, які за 2 роки провели 339 атак і завдали ворогу збитків на $300-600 млн.
90% компаній мають мобілізованих працівників (хоча зберігають посади за ними лише 84%). Половина закупає для співробітників військове спорядження, тоді як 40% надають фінансову підтримку, а 34% зберігають виплати зарплат у повному обсязі.
Нагадаємо, що в попередніх матеріалах ми розповідали, як українські айтівці використовують в роботі штучний інтелект (таких загалом 85%); також нижче за посиланням можна ознайомитись з портретом середньостатистичного IT-фахівця з України.
Портрет українського айтівця за DOU: 30-річний одружений киянин, який щомісяця донатить по $180 на ЗСУ