Головна ІТ-бізнес Як знайти юніт-економіку та створити продукт на рівні Google

Як знайти юніт-економіку та створити продукт на рівні Google

Денис Ратушняк, менеджер з продукту в R&D студії JATAPP, за майже чотири роки роботи протестував численні рекламні канали для продуктів на стадії зростання. Він провів більше 50 монетизаційних A/B тестів на мобільних платформах і разом із командою підвищив MRR у секторі кібербезпеки мобільних рішень удесятеро. Наразі його команда досліджує нові напрямки на ринку мобільних застосунків та запускає продукти в перспективних нішах.

Про це розповідає ProIT

У своїй колонці для AIN Денис ділиться успішним кейсом, як знайти юніт-економіку на застосунку-автентифікаторі – від аналізу ніші до досягнення позитивного ROI з кампанії.

Практичні кейси використання 2FA

Розглянемо, чому важливий застосунок-автентифікатор. Уявімо ситуацію: Анна подорожує за кордон і не може отримати SMS-код від банку через роумінг. Наш застосунок миттєво генерує TOTP-код, локально автоматично підставляючи його у відповідне поле без жодних SMS та збоїв у мережі.

У великих компаніях всі співробітники IT-відділу використовують автентифікатор для доступу до VPN. Завдяки iCloud-синхронізації будь-які зміни, від оновлення пароля до додавання нового користувача, одразу відображаються на всіх мобільних пристроях.

Системний адміністратор Олег швидко знаходить потрібний токен через вбудований пошук у застосунку, підтверджує доступ через Face ID та миттєво входить у SSH-клієнт завдяки AutoFill. Усе це займає лише кілька секунд.

Марія, інфлюенсерка в Instagram, використовує наш автентифікатор для захисту своїх соцмереж. Локальні TOTP-коди генеруються навіть офлайн, а AutoFill підставляє їх у поле входу. Доступ до списку кодів заблоковано Face ID/Touch ID, що гарантує, що без її дозволу ніхто не зможе отримати доступ до акаунту.

Дослідження аудиторії та ринку

Спочатку Денис був скептично налаштований щодо ніші автентифікаторів, оскільки на ринку вже існували безкоштовні рішення від великих гравців. Для кращого розуміння ситуації команда розпочала з аналізу відгуків користувачів у сторах та на Reddit. Виявилося, що поточні рішення мають безліч серйозних проблем, що проявляються у найнеочікуваніші моменти.

«Найболючішою виявилася втрата записів, коли після оновлення застосунку-автентифікатора всі OTP-коди зникають безслідно».

Цей випадок викликав багато негативних коментарів у сторах, які зайняли всі топ-позиції в App Store.

Додатково, Денис вказує на проблему відсутності захисту даних 2FA в Google Authenticator, де:

  • Записи не шифруються.
  • Біометричний захист недоступний для більшості користувачів.

Головна мета використання автентифікатора – додатковий рівень безпеки, але наявність недоліків підриває цю безпеку.

Наразі команда JATAPP активно працює над новим автентифікатором, який буде більш надійним і простим у використанні, намагаючись врахувати потреби користувачів й уникнути помилок попередників.

Проект знаходиться на стадії розробки, з акцентом на добре продуману юніт-економіку та залучення нових користувачів, що стане основою для подальшого розвитку.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.