YouTube анонсував низку ініціатив, спрямованих на залучення більше рекламних коштів з телебачення на свою платформу під час заходу Brandcast, що є щорічною подією для рекламодавців. Зокрема, відеосервіс, що належить Google, розширює співпрацю з NFL та планує ексклюзивно транслювати першу п’ятничну гру NFL сезону 2025-2026. Також компанія готується запустити новий формат, який дозволить творцям контенту досягати аудиторії, що дивиться YouTube на телевізорах, через легко організовані та «залипальні» телевізійні шоу.
Про це розповідає ProIT
Інноваційні формати для творців контенту
Цей формат вперше був анонсований на заході Made On YouTube минулого вересня, де генеральний директор Ніл Мохан пояснив, що творці, які заробляють більшість свого прибутку на телевізійних екранах, збільшили свої доходи більш ніж на 30% в річному вимірі. Одна з нових функцій, яку буде запропоновано обраним творцям у пілотній програмі, дозволить їм організувати свій контент у сезони та епізоди — так, як це робиться у «справжніх» телевізійних шоу.
Крім нових зусиль довкола «торгівельного телебачення» та інструментів, які дозволяють рекламодавцям націлюватися на важливі культурні моменти, такі як сезон нагород або чемпіонат PGA, компанія знову надсилає повідомлення рекламодавцям, що вона є не просто онлайн-сервісом, а новим форматом перегляду «телебачення».
Ексклюзивна трансляція NFL з Бразилії
Як частину угоди з NFL, YouTube заявив, що ексклюзивно транслюватиме першу п’ятничну гру, яка відбудеться в Сан-Паулу, Бразилія, для світової аудиторії. Це вперше, коли YouTube виконує роль живого транслятора для NFL. (У США гра буде доступна лише для абонентів YouTube TV.) Компанія зазначила, що користувачі минулого року подивилися понад 350 мільйонів годин контенту NFL на платформі, згідно з її внутрішніми даними, і під час трансляції гри NFL Super Bowl LIX Flag Football Game отримала понад 6 мільйонів живих переглядів. Розширена угода з NFL передбачає трансляцію цієї гри протягом кількох наступних років.
Для творців контенту пропозиція YouTube зосереджена на тому, щоб перенести їхній контент у вітальню. Сотні творців братимуть участь в початковому пілотному проекті, запланованому на літо цього року в США, що дозволить їм організувати свій контент у формат перегляду, призначений для великого екрану. Творці, такі як Мішель Кхаре з Challenge Accepted і Good Mythical Morning з Реттом і Лінком, використовуватимуть нові інструменти, щоб перетворити свій контент на «сезони» та «епізоди», зробивши його більш «залипальним» на телевізорі.
Компанія також впроваджує можливість покупки через YouTube з QR-кодами та іншими функціями, що дозволяють надсилати інформацію на телефон, а також планує використовувати Gemini AI для відповідності реклами до популярного та релевантного контенту.
Під час Brandcast YouTube представив різні кейс-стаді від брендів, таких як Volvo, Inspire Brands (Dunkin’), Hilton та State Farm, які використовували його рекламні інструменти для досягнення своїх аудиторій. Також було наголошено, що YouTube вже понад два роки займає перше місце за часом перегляду стрімінгового контенту в США, випереджаючи Netflix, Disney та Prime Video станом на березень 2025 року. Компанія також зазначила, що має понад 1 мільярд активних користувачів подкастів щомісяця.