Алекс Батталія з Digital Foundry представив детальний технічний аналіз ПК-версії гри The Last of Us Part II Remastered, реліз якої відбувся 3 квітня. За його словами, нова версія гри є значно якіснішою в порівнянні з портом першої частини, проте не позбавлена певних недоліків.
Про це розповідає ProIT
Батталія зазначив, що основну частину роботи над адаптацією гри на ПК виконала студія Iron Galaxy, яка також займалася портом оригінальної The Last of Us. На завершальному етапі до процесу долучилась команда Nixxes Software, відома своїм досвідом у адаптації ігор для ПК.
Аналіз графіки та оптимізації ПК-версії
За словами Батталії, візуальні поліпшення над версією для PlayStation 5 є мінімальними, хоча покращення у відтінках та тінях все ж помітні. Налаштування графіки на рівні «середні» виглядають значно гірше, ніж оригінальна гра на PlayStation 4. Системні вимоги для ПК, на думку експерта, є завищеними стосовно візуального рівня гри.
При налаштуваннях, що відповідають PS4, користувачі з RTX 3060 стикаються з просіданням кадрів нижче 60. Хоча оптимізація для процесорів покращилася в порівнянні з першою частиною, гра залишається надмірно ресурсоємною. Процес компіляції шейдерів відбувається у два етапи: короткий на початку та асинхронний під час гри, що зменшує час очікування в меню, але може викликати тимчасові просідання продуктивності.
«ПК-версія The Last of Us Part II виразно вийшла в більш якісному вигляді, ніж порт першої частини, але все ще відчувається недопрацьованою і місцями викликає роздратування» – Алекс Батталія, Digital Foundry.
Гравці на Steam Deck зізнаються, що навіть з графічним профілем стабільні 30 кадрів досягти не вдається. Батталія радить обмежити частоту оновлення екрану до 60 Гц для покращення стабільності. Також у грі спостерігаються проблеми з підвантаженням тіней: навіть за максимальних налаштувань тіні з’являються занадто близько до гравця, а текстури можуть мерехтіти.
Підтримка технологій DLSS і DLAA реалізована неякісно, особливо в порівнянні з іншими іграми, до яких звикла команда Digital Foundry.
Незважаючи на загальне поліпшення, гра висуває надмірні вимоги до відеокарт, а нестабільні інтервали між кадрами залишаються однією з головних претензій. Навіть на потужних конфігураціях спостерігаються стрибки продуктивності, що негативно впливає на кінематографічність гри. Перспектива щодо подальшої підтримки від студії Nixxes залишається невизначеною, але сподівання на виправлення недоліків є надією гравців, адже подібна ситуація вже мала місце з першою частиною.