Головна Наука Інженери подовжили термін служби водневих двигунів до понад 200 000 годин

Інженери подовжили термін служби водневих двигунів до понад 200 000 годин

Група дослідників зі Школи інженерії Каліфорнійського університету у Лос-Анджелесі досягла значного прогресу у подовженні терміну служби водневих паливних елементів, розробивши нову конструкцію каталізатора. Цей інноваційний пристрій виготовлений з чистої платини та має захисний шар з графену на пористому вуглецевому носії.

Про це розповідає ProIT

Завдяки такому рішенню вдалося продовжити термін служби паливних елементів до понад 200 тисяч годин, що у вісім разів перевищує вимоги Міністерства енергетики США, яке ставить ціль у 30 тисяч годин до 2050 року для водневих паливних систем з протообміною мембраною.

«За прогнозованої вихідної потужності 1,08 Вт на квадратний сантиметр паливні елементи з новим каталізатором можуть забезпечити ту ж продуктивність, що й звичайні батареї, які важать у вісім разів більше», — зазначають розробники.

Нова розробка відкриває перспективи для створення водневих двигунів, зокрема для вантажівок. Хоча вантажівки становлять лише 5% всіх транспортних засобів, вони відповідають за близько чверті шкідливих викидів. Використання водневих паливних елементів може стати екологічно чистішою альтернативою, тоді як акумулятори мають недоліки у вигляді великої ваги та тривалого часу зарядки.

Проблема деградації каталізаторів досі стримувала широке використання водневих паливних елементів. Зазвичай каталізатори з платинового сплаву, які прискорюють хімічні реакції для генерації електричної енергії з водню, втрачають ефективність через вилуговування легуючих металів. Для вирішення цієї проблеми американські інженери покрили платинові наночастинки графеновим шаром, що надає високу міцність та провідність, і вклали ці частинки в пористий вуглецевий матеріал, відомий як Ketjenblack.

Така конструкція забезпечила надійний захист платинових частин від вилуговування. За результатами тесту на довговічність, що імітував реальні умови експлуатації, каталізатор втратив менше 1,1% потужності після 90 тисяч циклів напруги. Для порівняння, зазвичай вважається прийнятним показник втрати потужності понад 10%.

Професор матеріалознавства Ю Хуан, керівник дослідницької групи, підкреслив важливість довговічності для потужних систем паливних елементів: «Ця інновація гарантує, що каталізатор залишиться активним та надійним навіть у складних умовах, типових для далеких перевезень».

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.