Головна Military США випробовують перспективну модель літака Blended-Wing Body

США випробовують перспективну модель літака Blended-Wing Body

Військово-повітряні сили США (USAF) активно тестують модель літака Blended-Wing Body (BWB), відому як “Pathfinder”, щоб зібрати цінні дані для створення повнорозмірного літака. Цей авіаційний проєкт спрямований на розробку ефективного та економічного рішення для військових та цивільних потреб.

Про це розповідає ProIT

Інноваційний дизайн Blended-Wing Body

Концепт Blended-Wing Body поєднує властивості “літаючого крила”, характерні для B-2 Spirit, з традиційними елементами літаків. Такий дизайн дозволяє знизити аеродинамічний опір і зменшити споживання палива на 30%. Завдяки об’єднанню крил і фюзеляжу в єдину структуру, збільшується простір для корисного навантаження, що є вигідним як для військових, так і для цивільних перевезень.

Тестування та розробка літака

Льотні випробування субмасштабної моделі “Pathfinder”, яка становить 12,5% від повної, розпочалися після певних затримок, викликаних проблемами з постачанням. Ця модель має розмах крил 23 фути і слугує прототипом для розробки повнорозмірного літака, запуск якого заплановано на 2027 рік. Попередні проєкти, такі як Boeing X-48B, випробувані NASA і Boeing в період з 2007 по 2013 роки, стали основою для вдосконалення аеродинамічних характеристик.

Компанія JetZero, співпрацюючи з Northrop Grumman’s Scaled Composites, займається виготовленням повнорозмірних деталей. Вони вже створили прототип крила для тестування структурних моделей і розпочали інтеграційне тестування систем.

Виклики та перспективи проєкту

Одним із головних викликів конструкції BWB є герметизація некруглого фюзеляжу. Як зазначив співзасновник JetZero Том О’Лірі, “трубчаста” конструкція краще витримує розширення і стискання під час польоту. Blended-Wing Body інтегрує ці навантаження, що вимагає використання легких і міцних композитних матеріалів.

Очікується, що повнорозмірний літак Blended-Wing Body почнуть виготовляти у 2026 році, а наземні випробування розпочнуться у квітні 2027 року. Перший політ запланований на вересень того ж року. Проєкт фінансується USAF на суму $230 мільйонів, а також отримав близько $300 мільйонів від приватних інвесторів. Такий підхід відкриває нові перспективи для розробки енергоефективної авіації, зміцнюючи позиції США у сфері високих технологій.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.