Італійський виробник алкогольних напоїв Campari Group оголосив про продаж двох своїх брендів — легендарного Cinzano та менш відомого Frattina — компанії Caffo Group 1915. Сума угоди становить €100 млн, а її завершення очікується до кінця 2025 року.
Про це розповідає ProIT
Деталі угоди та вплив на ринок
- У 2024 році бренди Cinzano і Frattina забезпечили Campari Group близько 2% річного обсягу продажів, що склало €75 млн.
- Cinzano відомий виробництвом вермуту та ігристих вин, тоді як Frattina спеціалізується на граппі та ігристих винах.
- Продаж брендів є частиною довгострокової стратегії Campari щодо оптимізації свого портфеля та концентрації на провідних міжнародних продуктах.
- Новий власник Cinzano, сімейна компанія Caffo Group 1915, відома своїм трав’яним лікером Vecchio Amaro del Capo, планує розвивати Cinzano на світових ринках, зберігаючи італійську ідентичність бренду.
Подальші плани Campari та присутність на ринку
Після укладення угоди Campari Group продовжить виробництво і дистрибуцію напоїв Cinzano та Frattina на низці ринків, зокрема і на російському. Компанія не планує залишати росію, і її продукція залишається доступною на цьому ринку, попри повномасштабну війну рф проти України.
У портфелі Campari Group залишаються такі популярні бренди, як лікери Aperol та Grand Marnier, ром Appleton, текіла Espolón, бурбон Wild Turkey, горілка SKYY vodka та інші алкогольні напої.
До завершення угоди Campari продовжить виробництво і дистрибуцію напоїв брендів на низці ринків, зокрема і на російському.