Головна Новини Чому українські ресторани обмежують зйомку UGC-контенту у закладах

Чому українські ресторани обмежують зйомку UGC-контенту у закладах

Українські кафе та ресторани починають впроваджувати заборону на зйомку UGC-контенту (контент, створений користувачами) всередині своїх приміщень. UGC включає у себе фото, відео, тексти та відгуки, які користувачі публікують у соціальних мережах, ділячись своїм досвідом з продуктами чи брендами.

Про це розповідає ProIT

Перші заклади, які запровадили заборону

Серед перших закладів, які долучилися до цієї тенденції, опинився столичний ресторан Katimo. Вони забороняють зйомку будь-якого UGC-контенту, що створюється для рекламних цілей, включаючи зйомки продукції сторонніх брендів та переодягання на локації. Команда Katimo висловила свою позицію у соціальних мережах:

«Ми відкриті для щирих кадрів “для себе”, коли ви ділитеся улюбленим моментом чи атмосферою з друзями. Якщо хочеться фото на згадку — ми завжди тільки “за”! Але, будь ласка, з повагою до простору та людей поруч».

Крім Katimo, подібну заборону запровадили також у Katimo Cafe та Katimo Matcha Club, а також у київському бістро Hey Guys.

Причини впровадження обмежень

Заклад La Fabrique в Києві також ввів обмеження на фотозйомку кілька років тому. За словами директора Андрія Колодника,

«У нас невеликий заклад, столи стоять, як у паризькому кафе, — дуже щільно. Для зйомки на фотоапарат потрібно займати 2-3 столики. Заклад не може дозволити собі віддати таку кількість посадкових місць, щоб отримати лише потенційну рекламу в соцмережах».

В закладі забороняють зйомку на фотоапарат, дозволяючи лише знімати на телефон, і то з обережністю, щоб інші відвідувачі не потрапляли в кадр.

Співвласниця Cheese Bakery у Львові, Тетяна Микитин, також зазначила, що комерційні зйомки їх не влаштовують.

«Заклад, на мою думку, має право встановлювати свої внутрішні правила».

Вона підкреслила, що заклад уже стикався з ситуаціями, коли необхідно було заборонити зйомку, наприклад, під час спроби відзняти контент для магазину інтимних іграшок.

UGC-креатори, в свою чергу, вважають, що заборона на зйомку в окремих закладах не матиме значного впливу на їхню діяльність. Дарія Ярош, UGC-креаторка, стверджує, що

«креатори не пропадуть і знайдуть нові місця для зйомок»

. Вона зазначила, що важливо дотримуватись поваги до оточуючих та усвідомлювати, що зйомка в закладах — це додаткова можливість, а не основна мета візиту.

На думку Ярош, заклади можуть створювати спеціальні умови для зйомок, наприклад, один день на тиждень обирати як UGC-friendly, або працювати з креаторами на бартерній основі.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.