Легендарний розробник ігор, відомий за серіями Crysis та Far Cry, компанія Crytek, оголосила про призупинення розробки Crysis 4. Цей крок супроводжується звільненням приблизно 15% з 400 співробітників. Студія планує зосередитися на розвитку свого мережевого ретро-шутера Hunt: Showdown 1896, випущеного у 2019 році.
Про це розповідає ProIT
Відомості про Crysis 4 залишалися обмеженими з моменту її анонсу в 2022 році. Через рік після оголошення з’явилися вакансії на посади провідного продюсера, провідного програміста штучного інтелекту та художника середовища, що могло свідчити про активний процес розробки. Генеральний директор Crytek, Авні Єрлі, нещодавно зазначив, що гра перебуває на ранній стадії розробки, однак ситуація, схоже, змінилася.
Складна ситуація на ринку
У своїй заяві Crytek підкреслила, що рішення про звільнення виникло внаслідок несприятливих ринкових умов, які суттєво вплинули на індустрію.
«Як і багато інших наших колег, ми не захищені від складної, несприятливої ринкової динаміки, яка вразила нашу галузь протягом останніх кількох років. Нам дуже боляче повідомити сьогодні, що ми змушені звільнити приблизно 15% із наших близько 400 співробітників. Звільнення впливають на команди розробників та сервіси», — йдеться в заяві.
Crytek продовжить підтримувати онлайн-гру та власний рушій CRYENGINE, а також надіється на подальший розвиток.
«Ми твердо віримо в майбутнє Crytek. Завдяки Hunt: Showdown 1896 ми маємо дуже потужний ігровий сервіс і залишаємося повністю відданими його роботі», — зазначили представники компанії.
Студія намагалася знайти можливості для переведення команди Crysis 4 на роботу в онлайн грі, однак фінансові труднощі завадили цьому.
Невизначене майбутнє Crysis
Попри те, що Crysis 4 могла стати першою новою грою в серії з 2013 року, ситуація з звільненням її команди ставить під сумнів подальше існування франшизи.
«Прийняти це рішення було непросто, оскільки ми високо цінуємо наполегливу роботу наших талановитих команд. Навіть після постійних зусиль щодо скорочення витрат і скорочення операційних витрат ми змогли та вирішили, що звільнення неминучі, щоб просунутися вперед», — додали в Crytek.
Крім того, колишній керівник Sony порадив звільненим розробникам «водити Uber» та «відпочити на пляжі рік», що підкреслює важкість ситуації в галузі.