Корпорація Google оголосила про значні результати у боротьбі з шахрайською рекламою на своїй платформі. У 2024 році компанія видалила 39,2 мільйона акаунтів, які були пов’язані з незаконними схемами рекламування. Це втричі більше, ніж у попередньому році.
Про це розповідає ProIT
Завдяки впровадженню великих мовних моделей (LLM) та удосконаленим алгоритмам на основі штучного інтелекту, Google змогла ідентифікувати порушників ще до того, як їхні оголошення з’явилися. Серед основних ознак шахрайства компанія зазначила підробку особистості, використання незаконних платіжних даних та обман користувачів.
Вплив штучного інтелекту
За словами Алекса Родрігеса, глави підрозділу з безпеки реклами, ефективність моделей штучного інтелекту доповнюється роботою команди з понад 100 фахівців, які займаються безпекою реклами, довірою та безпекою, а також DeepMind.
Корпорація також впровадила понад 50 оновлень у своїх системах ШІ та 30 змін у рекламній політиці. Це, в свою чергу, призвело до 90% зниження кількості скарг на фейкову рекламу.
Глобальні тенденції
Крім Сполучених Штатів, найбільша кількість заблокованих акаунтів була зафіксована в Індії, де було видалено 2,9 мільйона акаунтів і 247 мільйонів оголошень. Основними сферами шахрайства стали фінанси та азартні ігри.
Загалом, у 2024 році Google заблокувала 5,1 мільярда оголошень та обмежила поширення ще 9,1 мільярда. Також було видалено 1,3 мільярда сторінок, що порушували права видавців. Компанія верифікувала 8900 нових передвиборчих рекламодавців, в результаті чого було видалено 10,7 мільйона політичних оголошень.
З усіх заблокованих акаунтів 5 мільйонів були безпосередньо пов’язані з шахрайством. Google також зазначила, що більшість порушників були зупинені ще до того, як їхня реклама була показана користувачам. Це свідчить про ефективність профілактичних заходів та раннього реагування.
“Google оновила вимоги до реклами криптокомпаній в EC через впровадження MiCA.”