В інтерв’ю режисера гри Doom: The Dark Ages Г’юго Мартіна, опублікованому в журналі Edge (випуск 408), було розкрито свіжі подробиці про майбутній шутер від компанії id Software. Розробники обіцяють, що цей проєкт стане наймасштабнішим у їхній історії. Ось основні моменти, які привернули увагу.
Про це розповідає ProIT
Ключові особливості геймплею
У Doom: The Dark Ages пилощит реагуватиме на різні типи цілей, будь то плоть, броня чи енергетичний бар’єр. Гравці зможуть утримувати кнопку блоку для фокусування на противнику, що дозволить завдати удару щитом, даючи можливість швидко наблизитися до ворога.
У грі не буде подвійного стрибка і ривка, тому удар щитом стане основним засобом переміщення по полю бою. Також буде доступна можливість парирування щитом, з можливістю налаштування параметрів парирування та складності в меню.
Крім того, щит можна буде кидати, що стане в нагоді не лише в бойових ситуаціях, а й для розв’язання головоломок, таких як руйнування ланцюгів. Парирування атак заповнюватиме запас рукопашних атак, які в свою чергу даватимуть можливість поповнити боєприпаси.
Арсенал та рівні гри
Гравці отримають три види зброї ближнього бою: рукавичка (швидка), ланцюг (середня) та булава (повільна). Арсенал у грі оформлений у середньовічному стилі з мінімальним футуристичним впливом.
Рівні гри обіцяють бути найбільшими в серії, нагадуючи пісочницю. Середній час проходження одного рівня становитиме близько години, але для тих, хто прагне дослідити все на 100%, цей час може значно збільшитися. Типовий рівень міститиме кілька актів, наприклад, починаючи з підземелля і закінчуючи більш відкритими локаціями.
Розробники вже вісім років планували додати в гру Атлантів (бойових мехів), і нарешті вони з’являться в Doom: The Dark Ages. Сюжет гри стане більш значущим: замість текстових заміток, як у попередніх частинах, він буде представлений у більш розгорнутому вигляді.
Гра розробляється для ПК, PlayStation 5 та Xbox Series X/S, а її вихід запланований на 15 травня.