Технологія PhysX, яка була впроваджена компанією NVIDIA, успішно функціонувала у багатьох іграх, забезпечуючи вражаючі ефекти. Однак, з виходом нових відеокарт серії RTX 50, підтримка PhysX для 32-розрядних операційних систем більше не буде доступна.
Про це розповідає ProIT
Перелік ігор без PhysX
Чимало класичних ігор, таких як Borderlands 2, Metro 2033, Batman: Arkham Origins та інших, були розроблені без 64-бітної реалізації, що робить їх несумісними з новими драйверами NVIDIA. Компанія оголосила про припинення підтримки бібліотеки CUDA для 32-розрядних систем, що стало причиною втрати PhysX у цих іграх.
«На жаль, в NVIDIA підтвердили, що 32-розрядна CUDA більше не працює — на неї покладаються 32-розрядні ігри PhysX», — зазначив користувач Reddit MrEWhite, який першим помітив цю проблему.
Реакція спільноти та інженерів NVIDIA
Геймери активно обговорюють втрату підтримки PhysX на форумах, висловлюючи своє невдоволення. QA-програміст NVIDIA Мануель Гузман підтвердив, що відмова від підтримки PhysX стала наслідком використання застарілого 32-розрядного стандарту. Проте, компанія гарантує, що підтримка 32-бітних версій залишається для попередніх моделей RTX 40/30/20 та GTX 16/10/9.
Таким чином, користувачі, які все ще грають у старі ігри на 32-розрядних системах, повинні бути готові до того, що PhysX більше не буде доступна на нових відеокартах NVIDIA.