FBC: Firebreak — перший кооперативний проєкт від студії Remedy, який нещодавно вийшов на ПК та консолях. Однак старт гри виявився невдалим: у пікові моменти в Steam одночасно грали менше 2000 користувачів, а відгуки гравців залишилися на рівні «змішаних» — лише 65% поставили позитивну оцінку.
Про це розповідає ProIT
Перші кроки до покращення FBC: Firebreak
Розробники вже вжили низку заходів для виправлення ситуації. Нещодавно вийшло оновлення версії 1.2, головною метою якого стало прискорення прогресу та підвищення мотивації гравців. В економіці гри відбулися важливі зміни: процес заробітку й витрати внутрішньоігрової валюти став зручнішим. Магазин Requisition тепер розділяє екіпірування та косметичні предмети на окремі категорії, а доступ до всіх трьох зон завдань спростився завдяки вдосконаленій системі прогресу.
Майбутні оновлення та плани Remedy
Ці зміни — лише початок. У своєму зверненні до спільноти Remedy відкрито визнала недоліки проєкту та поділилася планами щодо його вдосконалення. Студія зазначила, що початкові етапи гри не створюють позитивного враження, зокрема через відсутність повноцінного навчання та недостатню інформативність під час виконання місій. Початкова зброя здається занадто слабкою, а на отримання потужнішого спорядження потрібно витратити забагато часу.
«Початкові етапи гри не залишають позитивного враження. Серед причин — відсутність повноцінного навчання і недостатня інформативність під час виконання завдань».
Водночас у Remedy вважають, що гравці, які продовжують грати, зрештою отримують більше задоволення від процесу, коли отримують доступ до сильніших модифікацій зброї, перків третього рівня та повноцінних місій у всіх ігрових регіонах.
На даний момент гра практично не пояснює користувачеві механіки, системи та ефекти, залишаючи його сам на сам із процесом. У майбутньому команда розробників планує вдосконалити візуальне подання інформації, детальніше пояснити синергію між наборами Crisis та показати, як ефективно виконувати завдання.
Серед конкретних напрямків роботи — покращення читабельності ігрових ефектів, таких як підпал чи активація загального щита з союзниками. Зокрема, синій індикатор, що сигналізує про перебування в зоні резонансу команди, має стати більш помітним. Також розробники планують удосконалити маркери цілей, які зараз не завжди дають гравцям чіткі інструкції. Remedy вже збирає ідеї та пропозиції від користувачів, проте на впровадження всіх змін знадобиться певний час.