Головна Новини В Україні запроваджені офіційні правила блокування спам-дзвінків мобільними операторами

В Україні запроваджені офіційні правила блокування спам-дзвінків мобільними операторами

В Україні впроваджено новий механізм боротьби зі спам-дзвінками: мобільні оператори отримали офіційне право блокувати номери, з яких надходять нав’язливі рекламні дзвінки без попередньої згоди абонента. Нові правила, затверджені урядом, набрали чинності з 2 жовтня, що вже дозволило заблокувати тисячі таких номерів.

Про це розповідає ProIT

Як українці можуть захиститися від спаму

Тепер кожен абонент може повідомити свого мобільного оператора про отримання спам-дзвінків. Для цього користувачам доступні спеціальні номери гарячих ліній та застосунки:

  • Vodafone: 111 або 0 800 400 111 (в межах України), +38 050 400 111 (у роумінгу);
  • Kyivstar: 466 або 0 800 300 466 (в межах України), 105466# (у роумінгу);
  • LifeCell: 5433 або 0 800 20 5433 (в межах України), +38 063 5433 111 (у роумінгу).

Окрім цього, залишити скаргу можна за номером урядової гарячої лінії 1545 або на офіційному сайті Національної комісії з регулювання електронних комунікацій.

Заклики до співпраці та роль громадян

“Українці більше не отримуватимуть нав’язливих спам-дзвінків – про це повідомив Перший віцепрем’єр-міністр та міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.”

Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров наголосив на важливості співпраці громадян та мобільних операторів у протидії спаму. Він закликав українців активно інформувати операторів про випадки нав’язливих дзвінків, щоб забезпечити більш ефективне блокування спамерів та підвищити рівень комфорту користування мобільним зв’язком.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.