В Україні впроваджено новий механізм боротьби зі спам-дзвінками: мобільні оператори отримали офіційне право блокувати номери, з яких надходять нав’язливі рекламні дзвінки без попередньої згоди абонента. Нові правила, затверджені урядом, набрали чинності з 2 жовтня, що вже дозволило заблокувати тисячі таких номерів.
Про це розповідає ProIT
Як українці можуть захиститися від спаму
Тепер кожен абонент може повідомити свого мобільного оператора про отримання спам-дзвінків. Для цього користувачам доступні спеціальні номери гарячих ліній та застосунки:
- Vodafone: 111 або 0 800 400 111 (в межах України), +38 050 400 111 (у роумінгу);
- Kyivstar: 466 або 0 800 300 466 (в межах України), 105466# (у роумінгу);
- LifeCell: 5433 або 0 800 20 5433 (в межах України), +38 063 5433 111 (у роумінгу).
Окрім цього, залишити скаргу можна за номером урядової гарячої лінії 1545 або на офіційному сайті Національної комісії з регулювання електронних комунікацій.
Заклики до співпраці та роль громадян
“Українці більше не отримуватимуть нав’язливих спам-дзвінків – про це повідомив Перший віцепрем’єр-міністр та міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.”
Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров наголосив на важливості співпраці громадян та мобільних операторів у протидії спаму. Він закликав українців активно інформувати операторів про випадки нав’язливих дзвінків, щоб забезпечити більш ефективне блокування спамерів та підвищити рівень комфорту користування мобільним зв’язком.