Федеральні розслідувачі з безпеки дорожнього руху направили Tesla детальний перелік запитань стосовно майбутнього сервісу роботаксі в рамках розслідування, яке охоплює, як працює програмне забезпечення компанії «Full Self-Driving (Supervised)» у умовах низької видимості.
Про це розповідає ProIT
Офіс розслідування дефектів Національної адміністрації безпеки дорожнього руху (NHTSA) прагне отримати додаткову інформацію про «Full Self-Driving (Supervised)», або «FSD», з метою «зрозуміти, як Tesla планує оцінювати свої автомобілі та технології автоматизації водіння для використання на громадських дорогах», згідно з листом, опублікованим у понеділок, першим про який повідомило агентство Reuters.
Tesla не приховує своїх планів запустити платний сервіс для замовлення роботаксі в Остіні, штат Техас, використовуючи власні автомобілі вже в червні цього року. Проте, схоже, що пост Tesla від 23 квітня на платформі X привернув увагу федеральних регуляторів.
“Сервіс FSD Supervised для замовлення таксі запущено для ранньої групи співробітників в Остіні та районі Сан-Франциско. Ми вже виконали понад 1,5 тисячі поїздок та проїхали 15 тисяч миль. Цей сервіс допомагає нам розвивати та перевіряти мережі FSD, мобільний додаток, розподіл автомобілів, управління місією та операції з віддаленою допомогою.”
NHTSA розпочала своє розслідування стосовно «Full Self-Driving (Supervised)» у жовтні після чотирьох зафіксованих аварій у ситуаціях з низькою видимістю. Програмне забезпечення FSD Tesla є удосконаленим системою допомоги водієві, яка вимагає, щоб водій тримав руки на кермі, навіть коли система виконує деякі операції водіння, такі як гальмування та керування в певних умовах.
Генеральний директор Tesla Ілон Маск зазначив, що роботаксі використовуватимуть ще не випущену «несупервізовану» версію програмного забезпечення Full Self-Driving.
У своєму листі в травні агентство направило Tesla серію запитань, що стосуються виявлення, чи є автоматизована система водіння в її запланованих роботаксі такою ж або подібною до FSD Supervised. Агентство запитало про розмір флоту та моделі автомобілів, які будуть використані в сервісі роботаксі, яким чином Tesla планує визначити, чи є її система роботаксі безпечною, а також чи має автоматизована система водіння будь-який зв’язок з її продуктом FSD Supervised.
Розслідувачі також попросили Tesla описати, як вона «планує забезпечити безпеку своїх операцій роботаксі в умовах зниженої видимості на дорогах, таких як відблиски сонця, туман, повітряний пил, дощ або сніг».