Головна Технології Apple Glass без дисплея та AR вийдуть наприкінці 2026 року

Apple Glass без дисплея та AR вийдуть наприкінці 2026 року

Перші розумні окуляри Apple Glass можуть надійти у продаж вже наприкінці 2026 або на початку 2027 року. Однак дебютна модель не отримає повноцінних функцій доповненої реальності, а стане спрощеною альтернативою популярним Meta Ray-Ban, орієнтованою на базові мультимедійні можливості й інтеграцію з пристроями Apple.

Про це розповідає ProIT

Особливості першої версії Apple Glass

Згідно з новими даними, Apple Glass першого покоління не матимуть вбудованого дисплея. Їх обладнають камерами для відеозйомки, базовою аудіосистемою і тісно інтегрують з iPhone, який виконуватиме основну обробку інформації. У перспективі компанія може представити модель із повноцінною доповненою реальністю, але наразі головний фокус Apple — знизити вагу пристрою та зробити його максимально схожим на звичайні окуляри. Це контрастує з громіздкими гарнітурами, на кшталт Apple Vision Pro.

Відомий журналіст Bloomberg Марк Гурман підтвердив, що строки дебюту пристрою співпадають із попередніми прогнозами, зокрема аналітика Мінґ-Чі Куо. Очікується, що перші Apple Glass з’являться на ринку або наприкінці 2026, або вже у 2027 році.

Інтеграція з екосистемою Apple та нові можливості

Головною перевагою Apple Glass стане глибока інтеграція в екосистему Apple. Користувачі iPhone зможуть швидко підключати окуляри до своїх пристроїв, що відкриє нові сценарії використання. Навіть у спрощеному вигляді окуляри зможуть підвищити функціональність екосистеми: наприклад, у зв’язці з AirPods із вбудованими камерами можливий аналіз навколишнього середовища, а відео надсилатиметься на iPhone для обробки через Apple Intelligence. Ця комбінація дозволить збирати більше даних для AR-функцій, а також покращить якість аудіо й роботи мікрофонів.

“Головною перевагою Apple стане інтеграція новинки в екосистему компанії. Користувачі iPhone природно потягнуться до Glass, а глибокий зв’язок з іншими пристроями відкриє унікальні можливості, яких немає у конкурентів.”

Завдяки таким технічним рішенням Apple прагне зробити свої окуляри максимально зручними у повсякденному житті та забезпечити їм конкурентні переваги на ринку пристроїв майбутнього.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.