Головна Технології Блогери Instagram можуть створити чатботів, які відповідатимуть на повідомлення прихильників

Блогери Instagram можуть створити чатботів, які відповідатимуть на повідомлення прихильників

Наступного разу, коли ви напишете повідомлення автору в Instagram — знайте, що з вами може спілкуватися штучний інтелект.

Про це розповідає ProIT

Meta поступово розгортає AI Studio в Instagram — набір інструментів, який серед іншого дозволить блогерам створити власну ШІ-персону, яка відповідатиме на запити прихильників від їхнього імені.

Наразі інструмент доступний лише авторам із США, але у майбутньому його поширять і на інші країни.

Блогери Instagram можуть створити чатботів, які відповідатимуть на повідомлення прихильників

За словами Meta, штучний інтелект допоможе вирішити «тривалу проблему користувачів з великою кількістю підписників», які не встигають відповідати щодня усім. Автори зможуть використовувати власні коментарі, підписи, стенограми Reels, а також будь-які спеціальні інструкції чи посилання, щоб зробити чатбота «продовженням самого себе».

Блогери Instagram можуть створити чатботів, які відповідатимуть на повідомлення прихильників

Сам керівник Meta Марк Цукерберг у нещодавньому інтерв’ю Bloomberg припускав, що з часом у програмах компанії з’являться «сотні мільйонів» ботів штучного інтелекту, створених авторами. Однак незрозуміло, чи будуть користувачі Instagram настільки ж зацікавлені у взаємодії з ШІ-версіями своїх улюблених творців. Раніше Meta експериментувала з чатботами, які втілювали образи таких знаменитостей, як Снуп Догг і Кендалл Дженнер, але результати взаємодії були невтішними.

Чатбот Meta приєднався до батьківської групи у Facebook та заявив, що у нього теж є дитина

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.