Китайський автовиробник BYD анонсував нову технологію швидкісної зарядки, яка дозволяє додати 400 км запасу ходу всього за 5 хвилин заряджання. Компанія планує здійснити значні інвестиції в інфраструктуру зарядних станцій, зокрема, побудувати понад 4000 нових швидкісних зарядних пунктів по всьому Китаю.
Про це розповідає ProIT
Нова технологія Super e-Platform
Технологія Super e-Platform може працювати на піковій потужності 1000 кВт, що вдвічі більше, ніж Tesla Supercharger V4, яка досягне 500 кВт після запуску цього року. Першими електромобілями, що отримають цю нову технологію, стануть седан Han L та кросовер Tang L, стартова ціна яких становить 270 тис. юанів (приблизно $37330).
«Щоб повністю розв’язати проблему зарядки для наших користувачів, ми прагнемо зробити час зарядки електромобілів таким самим коротким, як і час заправки бензинових авто», – заявив засновник BYD Ван Чуаньфу. «Це перший випадок у галузі, коли зарядна потужність досягла мегаватного рівня».
Інвестиції в інфраструктуру
BYD також зобов’язалася побудувати понад 4000 ультрашвидких зарядних станцій по всьому Китаю, хоча поки що не уточнила терміни реалізації цього проєкту. Це особливо важливо, оскільки, за даними Reuters, більшість власників BYD у Китаї використовують зарядні станції інших виробників.
Це не єдина новина від BYD. Раніше цього місяця компанія представила дрон-майданчик, який можна встановити на дах будь-якого їхнього автомобіля. Розроблений у співпраці з DJI, він дозволяє запускати та садити дрон на швидкості до 25 км/год. Також BYD презентувала систему допомоги водієві з LiDAR та штучним інтелектом для кожного авто.
Компанія активно наздоганяє Tesla за продажами. У 2024 році BYD реалізувала 1,76 млн автомобілів, лише трохи менше, ніж Tesla з її 1,79 млн, хоча 90% продажів BYD припадають на Китай, і значну частину становлять гібриди.
Керівник BYD: «Китайські електромобілі випереджають конкурентів на 3-5 років»