Ви коли-небудь дратувались від того, як неігрові персонажі в іграх постійно повторюють однакові промови? З новою технологією Nvidia зовсім скоро цього можна уникнути.
Технологія Avatar Cloud Engine (ACE), вперше продемонстрована Convai та Nvidia на виставці Computex 2023 у Тайбеї, а нині і її оновлена версія, представлена на CES 2024 у Лас-Вегасі, виводять NPC в іграх на новий рівень за допомогою штучного інтелекту. Модель Audio2Face забезпечує найкращу в галузі синхронізацію губ і анімацію обличчя, тоді як Riva — високоякісні можливості перетворення мови в текст з низькою затримкою.
Персонажі завдяки ACE можуть вести оригінальні діалоги, керуватися складними інструкціями (наприклад, діставати предмети, стежити за гравцями та виконувати завдання), демонструвати емоційну обізнаність і брати участь в «органічних взаємодіях».
«NPC взаємодіють один з одним, навіть коли гравець не працює, пропонуючи незліченну кількість варіантів того, як ці персонажі сприймають навколишнє середовище та взаємодіють із ним», — уточнюється в пресрелізі.
Поки що не ясно, які ігри включатимуть ці типи створених штучним інтелектом NPC, але Nvidia та Convai хваляться, що технологія буде «плавно» інтегруватися з ігровими рушіями, такими як Unreal Engine і Unity.