Головна Технології Історія розробника, який створює гру про Накбу 1948 року

Історія розробника, який створює гру про Накбу 1948 року

У місті Наблус на Західному березі Йордану Рашид Абуейде володіє магазином смажених горіхів, де працює, щоб забезпечити свою родину. Окрім цього, він є визнаним розробником ігор. Десять років тому, під час війни в Газі у 2014 році, Абуейде створив вражаючу відеогру під назвою Lilya and the Shadows of War. У грі розповідається про чоловіка, який намагається врятуватися разом із донькою, але під обстрілами місце безпеки знайти не вдається. Коли гра вийшла у 2016 році, Apple спочатку відхилила її через зміст, що вважався невідповідним, але через тиждень після масових протестів рішення було переглянуто.

Про це розповідає ProIT

Незважаючи на визнання, яке отримала гра Lilya, Абуейде не вдалося отримати фінансування для наступної гри за звичайними каналами. Запланований проєкт, Dreams on a Pillow, розповідає про Накбу 1948 року через народну казку про матір під час арабо-ізраїльської війни, яка призвела до переміщення більш ніж половини палестинського населення. Розробник розповідає, що його гру відхиляли майже 300 разів видавці та культурні грантодавці через її контроверсійний характер.

Нова надія через краудфандинг

Абуейде вирішив залучити кошти через краудфандинг, але навіть тут зіштовхнувся з перешкодами, оскільки основні платформи не визнають Палестину. Врешті-решт команда звернулася до LaunchGood, платформи з мусульманською аудиторією, де досягла цільового обсягу фінансування 7 січня. Зібрані кошти покривають половину витрат на розробку гри, і Абуейде сподівається, що коли гра почне втілюватись у життя, знайти решту коштів буде легше.

“Я надзвичайно щасливий,” каже він. “Підтримка в соціальних мережах і на сторінці кампанії була вражаючою, що свідчить про те, наскільки людям не байдужа палестинська історія… Я не очікував такого рівня успіху.”

Відчути і зрозуміти історію

Казка, що надихнула на створення Dreams on a Pillow, розповідає про матір, яка, рятуючись, забирає з дому подушку замість дитини. У грі вона намагається дістатися до Лівану після масакри в Тантурах, а ночі проводить, мріючи про Палестину свого дитинства. Коли гравець кладе подушку, персонаж може вільніше рухатися, але це викликає кошмари та галюцинації. Абуейде прогнозує, що гра потребує ще два роки для завершення; на сторінці краудфандингу зазначено, що є чіткий план завершення гри навіть у випадку зникнення, поранення або смерті Рашида внаслідок ізраїльської агресії на Західному березі.

“Мета полягає в тому, щоб гравець відчув і зрозумів, що сталося з палестинцями в цю темну епоху, яка до сьогодні формує наше життя,” говорить Абуейде. “Я хочу донести, що етнічна чистка палестинців – це триваючий процес, який почався у 1948 році. В цей момент [гравці] зможуть зрозуміти, що відбувається сьогодні, і зайняти свою позицію.”

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.