Головна Технології LinkedIn тестує створення контенту та накрутку підписників за допомогою ШІ

LinkedIn тестує створення контенту та накрутку підписників за допомогою ШІ

by host

Соціальна мережа LinkedIn запустила тестування підписки LinkedIn Premium Company Page, яка за $99 пропонуватиме ШІ для написання тексту та інструменти для збільшення кількості підписників.

Підписка розрахована для малих та середніх бізнесів.

LinledIn почав розміщувати інформацію про новий функціонал близько тижня тому.

Так, місячна підписка буде коштувати $99,99, річна — $839,88.

Відповідно, за сто баксів користувачі отримують:

  • кастомні кнопки заклику до дії (CTA);
  • можливість переглядати, хто відвідував сторінку (якщо вони не змінили налаштування конфіденційності). Потім цих людей можна буде запросити стежити за сторінкою, незалежно він рівнів контакту;
  • ШІ-асистента, який дозволить покращити дописи.

Варто зазначити, що преміум-послуги є досить великим бізнесом для компанії.

В LinledIn також є:

  • Premium Career — для шукачів роботи;
  • Premium Business для бізнес-аналітики;
  • Sales Navigator для відділів продажів;
  • рівні Recruiter для пошуку та найму талантів;
  • LinkedIn Learning для професійного розвитку.

У березні компанія оголосила, що у 2023 році кількість підписок користувачів Premium зросла на 25% порівняно з аналогічним періодом минулого року — до $1,7 млрд. Загалом компанія заробила $15 млрд цього року, з яких $7 млрд припадає на бізнес з підбору персоналу.

Нагадаємо, нещодавно стало відомо, що LinkedIn планує додати відео в стилі TikTok на свою платформу.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.