Головна Технології Майбутні технології в іграх: необхідність чи марнотрата?

Майбутні технології в іграх: необхідність чи марнотрата?

Комп’ютерні ігри вже багато років приваблюють та навчають людей різного віку та поколінь. Кожен жанр пропонує свої унікальні способи взаємодії. Однак, останнім часом спостерігається певний застій у розвитку взаємодії гравця з 3D-світом. Виробники намагаються переконати нас, що нейронні мережі можуть бути використані не лише для генерації зображень чи текстів. Сьогодні розглянемо, які нові технології готують розробники для нас у майбутньому, і проведемо голосування щодо їхньої доцільності.

Про це розповідає ProIT

Інновації у взаємодії з NPC

Компанія TiGames представила демо-версію, яка використовує голосовий ввід для спілкування з NPC. Гравець може підходити до персонажа, говорити з ним, а NPC відповідає та виконує запити. Наприклад, можна попросити торговця показати товар або перукаря зробити зачіску.

Технологія працює таким чином: спочатку записується голос гравця, який перетворюється на текст. Далі лінгвістична модель аналізує слова, а штучний інтелект визначає запит до NPC. Після цього формується відповідь у текстовому та голосовому форматах, доповнена анімацією обличчя персонажа. Частина можливостей AI повинна бути заздалегідь запрограмованою.

Гарний жарт про інтерпретацію акроніму AI — Animal Intelligence.

У відео також демонструється класична генерація текстур, як, наприклад, нова текстура на космічному кораблі головного героя. Це відкриває нову ідею кастомізації автомобілів у наступних частинах ігор, таких як Forza чи NFS. Такий інтерактив добре підходить для RPG, де користувач може реалізувати різноманітні ролі. Наприклад, гравець може попросити NPC-лікаря про допомогу, на що AI повинен реагувати не як на звичайного покупця, а пропонувати екстрену допомогу.

Голосове управління: перспективи та виклики

У грі Mecha BREAK гравці можуть спілкуватися з персонажем для короткого брифінгу перед місією, вибору робота та зміни кольору. Для підвищення інтерактивності NPC потрібно навчити детально пояснювати причини квестів, перетворюючи прості завдання на цікаві історії. Наприклад, замість «Сходи й принеси 5 квітів» NPC може сказати: «На горному пагорбі, на вершині скелі, яку охороняє зграя гоблінів, ти знайдеш квітку, яка допоможе вилікувати мою ногу від опіків».

Геймери вже звикли взаємодіяти з NPC через меню, натискаючи клавіші. Розробники повинні вирішити, чи варто витрачати ресурси на впровадження нових технологій. З одного боку, AI може значно покращити ігровий процес, але з іншого — потрібні додаткові витрати на обробку даних та безпеку персональних даних.

Наприклад, у грі Ready or Not, що вийде влітку 2025 року, гравці керують спецназівцями, маючи можливість вмовити грабіжників здатися. Якщо гра використовуватиме голосові команди, геймери зможуть безпосередньо взаємодіяти з персонажами, що значно підвищить рівень занурення.

Однак є три основні проблеми, які потрібно вирішити: безпека голосових даних, потреба в потужнішому обладнанні для обробки даних та можливі фінансові витрати на модернізацію.

Якщо AI зможе навчитися адаптувати поведінку NPC, це відкриє нові горизонти в геймерському досвіді. Сподіваємось, нові технології не лише покращать візуальну складову, а й стануть важливими елементами ігрового процесу.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.