Головна Технології Meta та Oakley презентують нові спортивні смартокуляри Supernova 2

Meta та Oakley презентують нові спортивні смартокуляри Supernova 2

Meta готується до запуску нової лінійки «розумних» окулярів у партнерстві з брендом Oakley. Модель орієнтована на спортсменів і активних користувачів, яким важливо поєднувати технології з комфортом під час тренувань і відпочинку. На сторінці Oakley | Meta вже зʼявився тизер із підписом

Про це розповідає ProIT

«Наступна еволюція вже близько».

Особливості дизайну та функціоналу Supernova 2

Перші повідомлення про співпрацю Meta та Oakley з’явилися ще у січні 2025 року. Тоді стало відомо, що розробляється спортивна альтернатива популярним смартокулярам Ray-Ban Meta. Нова модель отримала робочу назву Supernova 2 і створюється на базі дизайну окулярів Oakley Sphaera, які відомі серед спортсменів своєю ергономічністю та надійністю.

Інженери Meta вирішили змінити традиційне розташування камери у Supernova 2: тепер вона буде розміщена по центру оправи, а не збоку. Такий підхід забезпечить кращу видимість для велосипедистів, бігунів та інших спортсменів, яким важливо не втрачати повного поля зору під час руху.

Очікувані можливості та дата презентації

Попри те, що офіційні технічні характеристики нових окулярів ще не оприлюднені, очікується, що Supernova 2 матимуть функціонал, аналогічний Ray-Ban Meta. Зокрема, користувачі зможуть знімати відео, фотографувати, керувати гаджетом за допомогою голосових команд і синхронізувати пристрій зі смартфоном для швидкого обміну контентом.

Публічна презентація Supernova 2 запланована на 20 червня, коли буде розкрито більше деталей щодо цієї інноваційної новинки для фанатів спорту та технологій.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.