Головна Технології «Ми промахнулись». Apple перепросила за «руйнівне» промо iPad, але, схоже, не збирається його видаляти

«Ми промахнулись». Apple перепросила за «руйнівне» промо iPad, але, схоже, не збирається його видаляти

by host

Ролик «Crush» був опублікований перед презентацією нових iPad і демонстрував, як гідравлічний прес знищує різноманітні речі для творчості.

Про це розповідає ProIT

Рекламу Apple і заяву Кука з критикою сприйняли у мережі, зазначаючи, що компанія «знецінює творчість і роботу» інших людей. На відео також зреагували відомі актори, режисери та сценаристи. Г’ю Грант, до прикладу, репостнув його на свою сторінку в X із підписом:

«Знецінення людської творчості. Зроблено в Кремнієвій долині».

Згодом віце-президент Apple з маркетингу Тор Мірен у заяві Ad Age сказав, що компанія «промахнулася»:

«Креативність закладена в нашій ДНК, і для нас надзвичайно важливо розробляти продукти, які дають можливості для творців у всьому світі. Наша мета — завжди відзначати безліч способів, як користувачі виражають себе та втілюють свої ідеї в життя за допомогою iPad. Ми промахнулись з цим відео, і нам дуже шкода».

Зважаючи на те, що ролик досі доступний на сторінці гендиректора компанії в X, вибачення звучать дещо сумнівно. На цю мить в «Crush» майже 56 млн переглядів.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.