Компанія NVIDIA анонсувала нові технології для розробників ігор, серед яких Optix 9 та Neural Texture Compression (NTC). Ці інновації обіцяють значне покращення в управлінні пам’яттю під час роботи з текстурами в іграх.
Про це розповідає ProIT
Neural Texture Compression: новий підхід до текстур
Neural Texture Compression — це метод, що дозволяє спростити зберігання ігрових текстур, стискаючи їх у компактний файл без втрати якості. У традиційних іграх текстури використовують кілька різних елементів, які описують матеріали, такі як колір, фактури і рельєф. NTC об’єднує ці елементи в один стиснений файл, що значно зменшує обсяги пам’яті і прискорює процес відтворення.
Система використовує модель штучного інтелекту для відновлення текстур з файлу в реальному часі. Хоча ця технологія є швидкою, може знадобитися додаткова обробка для поліпшення вигляду текстур. На старих комп’ютерах або консолях розробники можуть вибрати традиційне стиснення BCn для покращення продуктивності.
NVIDIA підтверджує, що NTC буде підтримуватись усіма графічними процесорами, що мають підтримку Shader Model 6, проте рекомендується використовувати RTX 20 або новіші варіанти для максимального ефекту. Технологія також працює з Vulkan 1.3 та DirectX 12.
Optix 9: нові можливості для розробників
NVIDIA Optix 9 — це потужний набір інструментів для створення реалістичних зображень за рахунок імітації світлових взаємодій. Ця технологія не лише оптимізує процес розробки ігор, але й може знайти застосування у кіновиробництві. Оновлення включає ряд нових функцій:
- Megageometry: API для прискорення створення BVH для великих динамічних моделей.
- Cooperative Vectors: API для запуску невеликих мереж штучного інтелекту в шейдерах OptiX.
- Апаратно прискорені лінійні криві: на основі нових відеокарт NVIDIA Blackwell.
- Покращення шумопридушення: для підвищення якості візуалізації.
Останнє оновлення обіцяє значні покращення у швидкості створення BVH завдяки технології Megageometry, що була випробувана в грі Alan Wake 2. Тільки продукти NVIDIA отримають підтримку цієї технології, в той час як конкурентам, таким як AMD і Intel, ще потрібно працювати над своїми рішеннями.
Крім того, NVIDIA представила нові функції, такі як DLSS Smooth Motion, DLSS Override та Super Resolution, які споживають на 30% менше ресурсів і частково доступні на RTX 20xx.