OpenAI прийняла до своєї команди фахівців стартапу Crossing Minds, який відомий розробкою систем рекомендацій на базі штучного інтелекту для e-commerce компаній.
Про це розповідає ProIT
Crossing Minds: досвід у персоналізації для ринку електронної комерції
Стартап Crossing Minds спеціалізувався на створенні рішень для персоналізації покупок, допомагаючи інтернет-магазинам краще розуміти інтереси користувачів за допомогою аналізу їхньої поведінки на сайті. При цьому компанія підкреслювала, що її підходи дозволяють отримувати цінні інсайти без порушення приватності клієнтів.
Проєкт залучив понад 13,5 мільйона доларів інвестицій у кількох раундах за участю Index Ventures, Shopify, Plug and Play, а також Radical Ventures. Серед клієнтів Crossing Minds були такі компанії, як Intuit, Anthropic, Udacity та Chanel.
“Joining OpenAI allows us to bring our work — and our values — into a mission we deeply respect: to ensure artificial general intelligence benefits all of humanity. We’re thrilled to bring our experience and energy to a team that’s setting the direction for the future of AI. We’re excited to learn, to contribute, and to help shape what’s next,” the startup’s co-founders wrote in a post on its website.
Зміни у діяльності Crossing Minds та плани OpenAI
На офіційному сайті Crossing Minds з’явилася інформація, що компанія більше не прийматиме нових клієнтів. Керівник та співзасновник стартапу Александр Робікє повідомив у своєму профілі LinkedIn, що тепер працює у напрямках Research, Post-training and Agents в OpenAI. Однак наразі невідомо, чи приєдналися до OpenAI всі учасники команди Crossing Minds.
У сфері AI-рекомендацій спостерігається посилена конкуренція. Google та Perplexity нещодавно представили власні функції для покращення рекомендацій, а стартапи, такі як Daydream, залучили значні інвестиції для запуску віртуальних помічників для онлайн-шопінгу. Раніше цього року OpenAI оновила ChatGPT, додавши можливість надавати рекомендації, зображення та огляди товарів відповідно до запитів користувачів.