Бірмінгемський університет (Велика Британія) опублікував дослідження про ринок читів для відеоігор, який щороку приносить розробникам від $12,8 до $73,2 млн.
Про це розповідає ProIT
Науковці дослідили 80 сайтів, де продають програми для шахрайства в онлайн-іграх. Вони проаналізували ціни чити, методи роботи та ефективність систем захисту популярних онлайн-ігор.
«Ціни на чити безпосередньо залежать від технічної досконалості античит-програм, які вони мають подолати. Цей зв’язок перевершує всі інші чинники, навіть популярність самої гри», — зазначили автори дослідження.
Серед усіх проаналізованих ігор найкращий захист від читерів забезпечують Valorant і Fortnite. Далі у рейтингу розташувалися Overwatch, Battlefield 2042, Rainbow 6 Siege та Apex Legends.
Top Performers: Valorant (Rank 1.1) with Riot’s Vanguard leads with comprehensive protections at both user and kernel levels, even loading at boot, making it the most secure.
Fortnite (Rank 1.2) also scores high with a kernel-level anti-cheat system, combining several proactive… pic.twitter.com/xSzCyN28lf
— Anti-Cheat Police Department 🕵️ (@AntiCheatPD) October 29, 2024
Античит Ricochet, який захищає гравців у Call of Duty: Warzone, опинився майже наприкінці списку. Дослідники виявили, що попри роботу на рівні ядра системи, він не виявляє деякі види шахрайських програм. До того ж Ricochet не застосовує суворої системи блокувань і навіть не забороняє доступ за унікальним ідентифікатором обладнання.
«Важко побачити миттєву користь»: Denuvo пояснює необхідність DRM-захисту в іграх
Джерело: Dexerto