Компанія Slate Auto, яку фінансує Джефф Безос, більше не обіцяє ціну на свій майбутній електричний пікап «менше ніж $20 000», що було однією з ключових переваг моделі. Причиною стала нова податкова реформа, яку ухвалив президент Дональд Трамп: федеральний податковий кредит для покупців електромобілів у розмірі $7 500 припинить діяти у вересні. Ця фінансова підтримка дозволяла компанії розраховувати на доступність їхньої машини для широкого кола покупців.
Про це розповідає ProIT
Зміни у стратегії ціноутворення Slate Auto
На момент виходу з режиму «стелс» у квітні, Slate Auto активно просувала ідею, що завдяки федеральному податковому кредиту їхній електропікап коштуватиме менше $20 000. Відповідну інформацію можна було знайти на офіційному сайті компанії навіть напередодні оголошення про зміни, що підтверджують архівні дані мережі.
Однак скасування податкової знижки стало серйозною перешкодою для молодої компанії, яка прагнула запропонувати ринку принципово доступний електромобіль. Тепер компанія не вказує конкретну стартову ціну без урахування державної підтримки, і представники Slate Auto відмовилися коментувати ситуацію. Відомо також, що виробництво пікапа почнеться не раніше кінця 2026 року.
Вплив змін на перспективи компанії
Ключовий елемент бізнес-стратегії Slate Auto – це створення максимально кастомізованого електропікапа. Через широкий вибір опцій і можливість конфігурувати автомобіль під власні потреби, базову модель можуть обирати небагато покупців. Проте саме ціна «менше ніж $20 000» була головною перевагою бренду після анонсу навесні.
«Ми створюємо доступний автомобіль, який давно обіцяли, але так і не зробили», – заявив генеральний директор компанії Кріс Барман під час презентації.
За словами директора з комерційних питань Джеремі Снайдера, автомобільна індустрія «довела ціни до рівня, який більшості американців просто не по кишені», і саме це Slate Auto мала намір змінити. Втім, без державної підтримки компанії доведеться переглядати цінову політику та шукати нові способи зробити електропікап привабливим для споживачів.