Головна Military Судно з Китаю пошкодило кабелі у Балтійському морі: ймовірна участь рф

Судно з Китаю пошкодило кабелі у Балтійському морі: ймовірна участь рф

by host

Європейські слідчі висловлюють підозру, що китайське комерційне судно навмисно пошкодило два підводні телекомунікаційні кабелі в Балтійському морі. Інцидент стався цього місяця, і зараз розслідування зосереджено на можливій участі російських спецслужб, які могли вплинути на капітана судна для здійснення цієї операції. Поки що правоохоронці та розвідка країн Заходу не вважають, що китайський уряд причетний до цього випадку.

Про це розповідає ProIT

Протягом минулого тижня військові кораблі НАТО з Данії, Німеччини та Швеції блокували 225-метрове китайське судно Yi Peng 3. Власник судна, компанія Ningbo Yipeng Shipping, співпрацює зі слідством, дозволивши затримати судно у міжнародних водах. Шведські та німецькі органи влади ведуть переговори з власником для отримання доступу до судна та його екіпажу. За міжнародним морським законодавством, НАТО не може примусово доставити судно до одного зі своїх портів.

Слідчі зазначають, що з 17 по 18 листопада судно Yi Peng 3 тягнуло якір понад 160 км дном Балтійського моря, рухаючись значно повільніше, ніж зазвичай. У результаті було пошкоджено два кабелі передачі даних: один між Литвою та Швецією, інший – між Фінляндією та Німеччиною. Після другого пошкодження судно виконувало зигзагоподібні маневри, підняло якір і продовжило рух.

Розслідування інциденту

Чиновники повідомили, що транспондер судна був вимкнений під час інциденту. Огляд якоря та корпусу судна підтвердив пошкодження, які свідчать про протягування якоря та перерізання кабелю. Один з європейських слідчих заявив: «Надзвичайно малоймовірно, що капітан судна не помітив би, як його судно спустило та протягнуло якір, знижуючи швидкість на кілька годин і пошкоджуючи кабелі».

Аналітична компанія, що спеціалізується на міжнародних морських перевезеннях, зазначила, що ймовірність випадкового затягування якоря є «мінімальною». Відомо, що Yi Peng 3 працювало виключно в китайських водах з грудня 2019 року до початку березня 2024 року. Після цього судно раптово почало перевозити російське вугілля та інші товари, роблячи зупинки в російських портах. На момент затримки судна ВМС Данії воно перевозило російські добрива.

«Надзвичайно малоймовірно, що капітан судна не помітив би, як його судно спустило та протягнуло якір, знижуючи швидкість на кілька годин і пошкоджуючи кабелі».

У вересні США вже оприлюднили попередження про підвищений ризик втручання росії в підводні кабелі передачі даних.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.