Запуск Rabbit R1 на CES залишив багато питань, але бренд нарешті пролив світло на те, яка LLM (велика мовна модель) забезпечуватиме взаємодію пристрою з користувачами. Пристрій оснащуватиметься штучним інтелектом від Perplexity, стартапу з Сан-Франциско, який має амбіції обігнати Google у сфері ШІ та отримав інвестиції від NVIDIA та Джеффа Безоса.
Тамагочі зі штучним інтелектом: Rabbit за день продала 10 тисяч «кишенькових компаньйонів» R1
Perplexity надаватиме актуальні результати пошуку через помаранчевий пристрій Rabbit за $199. Перші 100 000 покупців R1 безплатно отримають один рік підписки Perplexity Pro, яка зазвичай коштує $200. Цей розширений сервіс має підтримку завантаження файлів, щоденну квоту на понад 300 складних запитів і можливість переходу на інші моделі ШІ (GPT-4, Claude 2.1 або Gemini), передає Engadget.
In case you were wondering:
Today we announced that we will use Perplexity as one of our key LLM services for r1 – and r1 still does not require any subscription to benefit from this partnership.
The $200 credit for Perplexity Pro is a standalone bonus kindly offered by… https://t.co/qYMM7TKFyZ
— rabbit inc. (@rabbit_hmi) January 19, 2024
Rabbit R1, розроблений компанією Teenage Engineering, оснащений 2,88-дюймовим сенсорним екраном, колесом прокрутки, двома мікрофонами, динаміком, поворотною камерою та кнопкою Push-to-Talk. Завдяки використанню великої моделі дій (Large Action Model, LAM) цей спеціальний гаджет може виконувати такі завдання, як бронювання, пошук рецептів на основі наявних інгредієнтів, ідентифікація людей і об’єктів (включаючи предмети, скажімо, у холодильнику) або просто перевіряти факти.