З часу анонсу електричного кіберпікапу Tesla активно використовує його суперечливий дизайн у лінійці власних товарів та аксесуарів.
Раніше автовиробник випустив картонний будиночок для котів у стилі футуристичного електропікапа, домашню зарядку для електромобілів, ложку для McFlurry, а також GigaBier – лінійку преміального пива за $30 у стилі Cybertruck. А нині сайт Electrek помітив нову заявку на товарний знак від Tesla, яка розкриває ще один продукт під назвою «Cyberhammer».
Автовиробник зареєстрував торгову марку в категорії фітнес-обладнання — тренажери — фітнес-молоти. Враховуючи ціну попередніх товарів, молот Cyberhammer буде досить дорогим, і невідомо як виглядатиме — однак Electrek запропонував власний концепт:
Ілон Маск вперше анонсував Cybertruck ще у 2019 році, але поставки вантажівки почалися лише наприкінці листопада. Водночас жорстка конструкція та дизайн з кутами у деяких користувачів вже викликали насмішки, а в експертів — побоювання щодо безпеки.
Раніше Tesla повернула суперечливий пункт в угоду з купівлі Cybertruck, який передбачає, що компанія може подати до суду або стягнути штраф у розмірі $50 000, якщо клієнт «зарано» перепродасть автівку.
Маск знову заговорив про водоплавний Cybertruck — обіцяє «мод-човен»