Офіційно маркетплейсІнтернет-маркетплейси — це компанії, які діють як посередники, з’єднуючи покупців і продавців від monobank запустять 21 жовтня, однак керівник банку Олег Гороховський вже розкрив деякі подробиці.
Початково маркетплейс від mono представить три категорії товарів: гаджети, смартелектроніка та комп’ютерна техніка (загалом близько 20 тисяч товарів). Серед партнерів — Moyo, КТС та Click, й у майбутньому інші постачальники, яким обіцяють «безпрецедентні тарифи від 3 до 5 разів нижчі, ніж у конкурентів» та «сервіс без мозокоєблі та зайвих комунікацій».
«Ми хочемо дати клієнтам те, що вони очікують від сервісу — простоту, впевненість, економію часу та гарне ставлення до себе».
Клієнтам обіцяють, що товари в маркеті можна придбати «без переплат і прихованих тарифів» — опція «покупка частинами» також доступна.
Раніше в мережі з’явились скріншоти з інтерфейсом сервісу, які оприлюднив фінтех-журналіст, тестувальник та маркетолог Артем Бобок (і на які першим звернуло увага видання Межа.Медіа):
Нині в monobank понад 8,8 млн клієнтів. За даними Forbes, засновники цьогоріч прогнозували зростання чистого прибутку у 2,7 раза (приблизно $240 млн).
Нагадаємо, що у квітні найбільший необанк України отримав новий дизайн (вперше за 6 років) — головний екран так само відображає картку, інформацію про стан рахунку, останні транзакції, але у новому оформленні. Також більшість дій спростили, додавши опцію свайпу і трохи 3D-анімації для перемикання між картами, а також об’єднали виписку для усіх карт.
У серпні monobank запустив функцію mono checkout, яка дозволить скоротити час оформлення покупки з п’яти до однієї хвилини, заповнивши за вас «нудні» дані на сайті; тоді як відучора доступна послуга «Групові витрати» — для поділу чеків на компанію.
Також на початку жовтня monobank запустив послугу прийому платежів через власні термінали з модулем 4G, кількість яких за рік планують збільшити до 15 000.