Головна Технології В США запроваджують правило «одного кліка» — для скасування передплати одним натисканням

В США запроваджують правило «одного кліка» — для скасування передплати одним натисканням

by host

Федеральна торгова комісія США (FTC) остаточно прийняла нове правило, яке вимагає від компаній (зокрема, таких стримінгів, як Netflix) забезпечити скасування передплати на продукти чи послуги одним натисканням

У рішенні зазначається, що скасування передплати має бути «принаймні таким же простим у використанні», як і процес реєстрації.

Голова FTC Ліна Хан каже (через Reuters), що нове правило — це дещо пізня реакція на все більшу кількість скарг від користувачів на те, як «абсурдно важко» іноді скасувати підписку на сервіси.

«Компанії не повинні мати можливість обманом змусити вас платити за підписки, які вам не потрібні», — зазначає Хан.

Правило забороняє компаніям, клієнти яких зареєструвались через застосунок чи вебсайт, пропонувати скасування передплати через чатбота чи іншого агента. Тоді як клієнтам, які підписались «очно», компанія має дзвонити або писати з пропозицією відписатись.

Також правило передбачає, що стримінги, торгові центри, спортзали тощо мають отримати попередню згоду клієнта, перш ніж подовжити передплату чи перетворити безплатну пробну версію на платну.

Торік FTC судилась з Amazon, звинувачуючи ту в обмані клієнтів й автоматичному поновленні передплати. Також у позові зазначалось, що дизайн вебсайту компанії «підштовхував» клієнтів до реєстрації в Prime.

Подібна скарга була спрямована й в сторону Adobe — через «приховані» комісії за розірвання угоди та заплутаний процес скасування. FTC зазначав, що компанія не змогла чітко розкрити свої умови клієнтам, включаючи річну тривалість підписки та стягнення плати за дострокове скасування.

Читайте також

About Us

Soledad is the Best Newspaper and Magazine WordPress Theme with tons of options and demos ready to import. This theme is perfect for blogs and excellent for online stores, news, magazine or review sites. Buy Soledad now!

Latest Articles

© ProIT. Видання не несе жодної відповідальності за зміст і достовірність фактів, думок, поглядів, аргументів та висновків, які викладені у інформаційних матеріалах з посиланням на інші джерела інформації. Усі запити щодо такої інформації мають надсилатися виключно джерелам відповідної інформації.