Один із найпопулярніших месенджерів світу, WhatsApp, оголосив про початок розміщення реклами у своєму додатку. Нововведення стосуватиметься розділу «Статус» — аналога Stories від Instagram, що щоденно приваблює понад 1,5 мільярда користувачів.
Про це розповідає ProIT
Якою буде реклама у WhatsApp
Реклама з’являтиметься на екрані «Статус» після перегляду кількох оновлень від контактів, за принципом, подібним до Instagram Stories. Це означає, що користувачі зможуть бачити рекламні оголошення лише у визначеному розділі, а не під час особистого листування чи дзвінків.
Механізм показу реклами орієнтується на такі параметри, як країна чи місто проживання користувача, його мова та підписки на канали. Також враховується взаємодія з оголошеннями в інших сервісах Meta. Важливо, що компанія не використовує персональні дані — телефонні номери, особисті повідомлення, дзвінки чи групи — для таргетування реклами. Якщо обліковий запис WhatsApp підключений до Meta Account Center, настройки облікового запису впливатимуть на показ оголошень.
Нові можливості для бізнесу та користувачів WhatsApp
Відтепер компанії та користувачі отримають змогу просувати власні Канали — функцію для масових розсилок — у розділі для відкриття нових каналів. Окрім того, обрані творці контенту та бізнеси зможуть впроваджувати підписки для доступу до ексклюзивних оновлень у своїх Каналах. Оплата таких підписок здійснюватиметься через відповідні магазини додатків.
«[Нові продукти для реклами та просування] стали природним продовженням, оскільки ці бізнеси вже масштабувалися й допомагають людям знаходити компанії прямо у WhatsApp. Саме цього ми дедалі частіше чули від бізнесу: вони хотіли цього», — заявила Еліс Ньютон Рекс, віцепрезидентка з продукту WhatsApp.
Раніше WhatsApp генерував прибуток переважно завдяки платформі WhatsApp Business та рекламі за моделлю click-to-WhatsApp. Тепер компанія розширює можливості для монетизації, реагуючи на потреби бізнесу та запити користувачів.
Впровадження реклами та нових функцій відбуватиметься поступово у всьому світі протягом найближчих місяців.