Китайський виробник смартфонів та електрокарів Xiaomi анонсував свою першу розробку мовної моделі штучного інтелекту під назвою MiMo. Ця модель відзначається відкритим вихідним кодом і використовує 7 мільярдів параметрів. За результатами тестів на продуктивність MiMo випередила моделі o1-mini від OpenAI і QwQ-32B-Preview від Alibaba Group.
Про це розповідає ProIT
Розробка та амбіції Xiaomi
У Xiaomi зазначають, що їх перша велика мовна модель була розроблена за участю спеціалізованої цільової групи з штучного інтелекту, відомої як Core. Згідно з інформацією китайських ЗМІ, у грудні минулого року компанія придбала близько 10 тисяч графічних процесорів для навчання MiMo.
Крім того, Xiaomi намагалася залучити Ло Фулі — розробницю моделі DeepSeek, проте вона відмовилася. Незважаючи на пізніший запуск MiMo у порівнянні з DeepSeek та Alibaba, компанія впевнена, що зможе зрівнятися з конкурентами у гонитві за створенням загального штучного інтелекту (AGI).
Конкуренція на ринку штучного інтелекту
В OpenAI зазначили, що їхня остання модель штучного інтелекту GPT-4.5, яка вийшла у лютому, є першою, що надає враження спілкування з розумною людиною. Великі технологічні компанії, такі як Microsoft, Amazon, Google та Meta, інвестують мільярди в розвиток інфраструктури штучного інтелекту. Очікується, що цього року їх сукупні капітальні витрати складуть 320 мільярдів доларів для розширення можливостей у цій сфері.
Оновлення також представила Google, яка презентувала новий потужний штучний інтелект Gemma 3, здатний працювати на одній відеокарті. Каліфорнійський стартап Inception Labs анонсував першу у світі велику мовну модель, що базується на технології дифузії, розроблену для комерційного використання.
Від ШІ не сховатись: нова версія ChatGPT визначає координати локації за одним фото.