Китайський автовиробник ZEEKR зробив важливий крок у розвитку зарядної інфраструктури, анонсувавши нову надшвидку зарядну станцію потужністю 1,2 МВт. Це сталося всього через два тижні після того, як компанія BYD представила свою зарядку на 1 МВт. Заявлена потужність ZEEKR значно перевищує показники, встановлені конкурентами, зокрема Tesla, і навіть традиційні швидкісні зарядні станції, які зазвичай не перевищують 350 кВт.
Про це розповідає ProIT
Деталі нової технології зарядки
На конференції в Китаї, віцепрезидент компанії ZEEKR, Чжао Юхуей, поділився інформацією про нову технологію зарядки, яка наближається до свого офіційного дебюту. Він оголосив, що зарядна станція з рідинним охолодженням зможе забезпечити 1,2 МВт на кожен зарядний порт. Офіційна презентація відбудеться на автошоу в Шанхаї, запланованому на кінець квітня 2025 року.
Чжао зазначив, що ZEEKR прагне вивести індустрію електричних автомобілів на новий рівень, впроваджуючи ультрашвидкі зарядки потужністю понад 1 МВт. Компанія вже значно підвищила потужність своїх зарядок за останні роки: від 260 кВт у 2021 році до 600 кВт у 2022 році, і до 800 кВт у 2023 році.
Порівняння з конкурентами
Хоча BYD вже має плани на випуск електромобілів, здатних приймати нові зарядки, ZEEKR поки що не розкрила специфікацій своїх автомобілів, які зможуть використовувати таку потужність. Проте, завдяки новій зарядній станції, очікується, що ZEEKR зможе досягти ще більших показників пробігу. Наприклад, BYD стверджує, що їх зарядка на 1 МВт забезпечує 2 км пробігу на секунду або до 400 км за 5 хвилин. ZEEKR, з новим рівнем потужності, сподівається перевищити ці результати, проте все буде залежати від архітектури відповідних електромобілів.
Керівник BYD зазначив: «Китайські електромобілі випереджають конкурентів на 3-5 років».
Більш детальну інформацію про зарядну станцію ZEEKR обіцяють представити під час Шанхайського автосалону, де компанія планує продемонструвати свій новий продукт.