Згідно з новим звітом Piper Sandler, 85% підлітків в США мають iPhone, і не збираються його міняти на інший бренд.
34% опитаних підлітків використовують Apple Watch — показники аналогічні звіту минулої осені. Водночас наміри придбати смартгодинник Apple у зумерів зросли — 13% планують купити пристрій протягом наступних 6 місяців.
Загалом лише 39,4% підлітків користуються смартгодинниками — тож Apple Watch тут має беззаперечне лідерство.
Найпопулярнішим музичним сервісом серед підлітків виявився Spotify — його використовують майже дві третини опитаних, тоді як лише 30% користуються Apple Music.
Сервіс Apple TV+ не має великого попиту серед підліткової аудиторії — менш як 5% опитаних дивляться його щодня. Для порівняння: Netflix обирають щодня 30% підлітків — і майже стільки ж використовують YouTube.
Apple Pay стала найпопулярнішою платіжною платформою у зумерів — за останній місяць нею користувалися 44%. Водночас для однорангових грошових переказів перевагу надають Cash і Venmo.
Piper Sandler опитала 6020 підлітків у 47 штатах США навесні 2024 року.
Домінування продуктів Apple серед підлітків — один з показників, на які орієнтується Міністерство юстиції США у своєму антимонопольному позові проти компанії. Юристи припускають, що популярність її продуктів спричиняє соціальні проблеми для підлітків і тиск, який змушує їх використовувати лише пристрої Apple.
Джерело: MacRumors